GoEuro Corp.

21,000 € att ges bort i stipendier till studenter som vill studera utomlands!

Resesöksajten GoEuro vill uppmana studenter att studera utomlands och ger därför bort 21,000€ i stipendiepengar!

Finn all info om hur man kan vinna stipendiet och hur man kan delta på www.goeuro.se/resa/studera-utomlands

GoEuro Corp.

GoEuro är en reseplattform som gör det möjligt för kunder att hitta och boka tåg, bussar och flyg över hela Europa. Genom att samarbeta med över 500 europeiska transportoperatörer, revolutionerar GoEuro reseplaneringsupplevelsen, ger kunderna fler valmöjligheter, genomskinlig prissättning och enklare bokning.
GoEuro gör det möjligt för resenärer att söka efter vilken plats som helst, inklusive städer, städer och byar, som visar de bästa möjliga transportkombinationerna, samtidigt som man eliminerar behovet av att besöka flera webbplatser för att planera hela resan. Med GoEuro är reseplanering enkel, flexibel och personlig.
Resan startar sitt huvudkontor i Berlin med över 200 anställda från mer än 40 olika länder. Den senaste finansieringsrundan på totalt 70 miljoner dollar, ledd av Silver Lake Kraftwerk och Kleiner Perkins Caufield & Byers, meddelades i oktober 2016.
Lisa Weiertz
lisa.weiertz@goeuro.com

Följ GoEuro Corp.

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.

Senaste pressmeddelandena från GoEuro Corp.