Med TSS till Turkiet - ett av de mest populära studie-resmålen globalt

Unique ancient ruins and extensive beaches by the glittering sea, picturesque old towns and great hospitality: Turkey offers all this and much more. On almost every trip, the customer also stands at the harbor in the old town of Antalya and enjoys a panoramic view of the Taurus Mountains and the Mediterranean.

Unika antika ruiner och vidsträckta stränder vid det glittrande havet, pittoreska gamla städer och stor gästfrihet: Allt detta och mycket mer erbjuder Turkiet. Ett verkligen underbart resmål. Och från början en av de viktigaste pelarna i TSS Travel Service Scandinavia breda studieresa-portfolio.

Spektakulära höjdpunkter och ett förstklassigt pris-prestandaförhållande bidrar till att efterfrågan på Turkiet-resor hos TSS ökar kraftigt efter corona-krisen. Redan mer än en halv miljon TSS-kunder har kunnat spendera härliga semesterdagar med studieresaarrangören där. TSS-gästerna strövar genom en fantastisk natur och beundrar den extraordinära kulturella mångfalden. De övernattar på utvalda stjärnhotell med bästa komfort - ofta med egen strand vid de exklusiva gratis förlängningarna.

Anledningen till att TSS kan glädjas åt den högsta kundnöjdheten i Turkiet beror också på det professionella reseledarteamet. För de är verkliga landkännare med mycket hjärta och förstånd. Det passar perfekt med TSS - en av Europas största studieresaarrangörer. Det finns mycket beröm - till exempel från professor Nevzat Cevik, en av de mest kända utgrävningsledarna för antika platser i landet: "Tack för att ni gör våra välbevarade historiska skatter, våra fantastiska landskap och vår fascinerande historia tillgänglig för en bred, intresserad bildningsskikt!"

De nu bokningsbara Turkiet-resorna i TSS-sortimentet bekräftar expertens ord: Så under den 15-dagars Kappadokien 5-stjärniga resan upplever gästen inte bara de otroliga älvkaminerna i Munkdalen - ett UNESCO-världsarv. TSS-turister kan också se fram emot Antalya, denna livliga pärla vid Medelhavet. TSS-resenärer väntar på labyrinten av underjordiska städer - och naturligtvis klostret med de dansande dervisherna. På en tvåveckors exklusiv Lykien-resa går TSS-gästerna förvånade genom Efesos, en av de viktigaste ruinplatserna i världen. De ser de unika kalkstensterrasserna i Pamukkale liksom Artemistemplet - ett av de sju underverken i antiken.

Inom ramen för en Istanbul & Egeiska kombination med badförlängning utforskar TSS-resenärer världsmetropolen Istanbul vid Bosporus. De ser fram emot den oförglömliga synen av den berömda Hagia Sofia, njuter av UNESCO-världsarvet i den historiska gamla staden, förundras över Topkapi-palatset - den underbara regeringsplatsen för de osmanska sultanerna.

e-post: info@tss-travel.se

Följ news aktuell GmbH

Senaste pressmeddelandena från news aktuell GmbH

eM Client email app launches groundbreaking version 10 with AI support17.7.2024 14:36:00 CEST | Press release

Prague - 17.7.2024 - The Czech company eM Client releases a new version of the eponymous application for Windows, Mac, Android and iOS. eM Client is a popular tool for managing (not only) emails, which has become the main challenger to Microsoft Outlook for both end users and businesses. Version 10 brings the largest number of new features and improvements in the history of the product. eM Client now includes full AI integration (via ChatGPT), which makes it easier for users to write messages and allows for quick text editing such as shortening, lengthening, changing tone, proofreading, summarizing and much more. Working with email has never been so efficient. Another new feature is the automatic sorting of inbox messages into categories. This feature (especially with its wide customization options) allows users to focus on those messages that are really important. A huge innovation is the redesigned chat interface, which now supports modern group communication platforms such as MS Tea

Grünenthal announces significant investments in its Latin America production sites, further securing reliable medicine supply for patients.17.7.2024 09:52:50 CEST | Press release

Investment of more than €80 million to modernise Latin American production sites. In Santiago de Chile, a 3,500-square-metre solids plant has been completely refurbished, creating a world-class manufacturing facility with a production capacity of 1.8 billion tablets annually. In Quito, Ecuador, a new 1,800-square-metre plant will enable the production of 300 million high-quality tablets annually for pain patients in 17 European countries.

Fan Capital of the UEFA EURO 2024: Host City Hamburg celebrates successful European Championship16.7.2024 12:40:57 CEST | Press release

Hamburg, 15 July 2024 – Four weeks of football – four unforgettable weeks in the Host City of Hamburg. Throughout the UEFA EURO 2024, Hamburg residents and visitors were able to experience the special atmosphere in the city, could be a part of it all and enthusiastically made Hamburg into the fan capital of the tournament. Great things start in Hamburg – with solidarity, creativity and impeccable organisation, the Host City brought people from all around the globe together. And created a landmark for the EURO 2024 that is today recognised worldwide: Since yesterday, Spain has topped the container installation in Hamburg’s harbour as the newly-crowned European champion, completing the world’s largest tournament bracket created for the knockout round. Container installation shares Hamburg’s maritime flair with the world The eye-catching container installation in the Port of Hamburg is the hallmark of Hamburg, the only Host City for the UEFA EURO 2024 located in northern Germany. Containe