Rolfs Flyg & Buss AB / INAKTIV

7.500 bussresenärer till Ullared nu till helgen

Den 6:e och 7:e februari bjuder Rolfs Flyg & Buss större delen av södra Sverige på livlig shopping på Gekås Ullared – helt gratis. På de så kallade ”Ullaredsdagarna” kommer 146 bussar runt om i landet ta 7.500 personer till Ullared för en heldags shopping.

”Vi tycker det är otroligt roligt att kunna erbjuda prisvärda och bra resor. Som prispressare ser vi oss själva som resebranschens Ullared men det här är första gången vi erbjuder en resa helt gratis. Vi hoppas att det blir en bra början på det nya året för våra kunder och önskar dem lycka till med shoppingen ”, säger Emanuel Karlsson, VD Rolfs Flyg & Buss

”Idén är väldigt rolig, och vi hoppas att riktigt många tar chansen och hänger på. Vi ska göra allt vi kan för att ge resenärerna en riktigt bra shoppingupplevelse när de kommer hit”, säger Jan Wallberg, koncern-vd på Gekås.

Rolfs Flyg & Buss AB / INAKTIV
Hjalmar Brantingsgatan 1

031-55 00 01http://www.rolfsbuss.se
Rolfs Flyg & Buss är en av Sveriges största gruppresearrangörer med resor såväl inom Europa som långväga resmål som Amerika och Asien. Varje år arrangeras över 1 500 gruppresor för över 50 000 resenärer till 200 olika destinationer.

Följ Rolfs Flyg & Buss AB / INAKTIV

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.