Direktflyg till Pyrenéerna även nästa vinter från Linköping City Airport!

Snösäkra och soliga Andorra.

Även nästa vinter kommer man kunna flyga direkt till underbar skidåkning i Pyrenéerna från Linköping City Airport!
Quality Travel som representerar Andorra i Sverige kommer erbjuda två avgångar i samband med sportlovet (vecka 8) och vecka 12. Linjen kommer trafikeras av BRA med en Avro RJ-85 som tar 85 passagerare.

-"Vi är glada att vi även i år kan erbjuda direktflyg från Linköping till Andorra.
Efter förra årets succé gör vi nu en uppföljning tillsammans med Linköpings City Airport" - Ulf Östmark, VD, Quality Travel.

- "Efter fjolårets succé så känns det riktigt bra att kunna erbjuda skidflyg från Linköping även nästa vinter. De resenärer som flög till Andorra nu i vinter var oerhört nöjda." - Camilla Lejon, VD Linköping City Airport

Quality Travel representerar Andorra i Sverige och har över 20 års erfarenhet av Andorra arrangemang.
Andorra erbjuder över 210 km snösäkra pister och 300 soldagar/år.
Pistnära hotell med hög standard på boende och mat som tilltalar den Skandinaviska marknaden.

Mer uppgifter lämnas av VD, Ulf Östmark på 0708-402200 eller ulf@qtravel.se

Snösäkra och soliga Andorra.

KLM återupptar direktflyg från Linköping till Amsterdam!16.7.2020 08:04:25 CESTPressmeddelande

Nyhet! Charter till Kroatien och Italien från Linköping City Airport!2.11.2018 10:35:00 CETPressmeddelande

Under hösten 2019 kommer Viking Buss & Flyg och Ringarums resor att arrangera fyra charteravgångar från Linköping City Airport. Den 11 respektive 25 september till Zadar i Kroatien. Den 18 september respektive 2 oktober till Verona i Italien (i samarbete med NT Resebyrå). "Många resenärer har efterfrågat charteravgångar från Linköping så det är med stor glädje vi nu kan erbjuda 4 avgångar till två mycket attraktiva destinationer" säger Camilla Lejon, VD Linköping City Airport. "Vi har under 2018 arrangerat ett större antal gruppresor från Linköping City Airport till flera destinationer både i Europa, Asien och USA och vi ser ett ökande intresse för att kunna flyga från sin lokala flygplats", säger Stefan Wernholm, VD Viking Buss & Flyg och Ringarums resor. För mer information: Stefan Wernholm, VD Viking Buss & Flyg 0706-36 13 05 Camilla Lejon, VD Linköping City Airport 0725-29 74 56