Adam Arvidsson filialchef även i Västervik

Adam Arvidsson, filialchef för Ömangruppen i Oskarshamn, har nu också ansvar för filialen i Västervik. Hans fokus framöver blir lokala kundkontakter och att erbjuda helhetslösningar för energibesparing.

– Vi har ett väletablerat och starkt team i Västervik med goda kundrelationer. Mitt fokus framöver blir att utveckla och bredda serviceverksamheten och att jobba med personliga kundkontakter, säger Adam.

Adam har en bakgrund som elektriker, men har de senaste åren gått över till att arbeta med kundrelationer och marknadsföring. Innan tjänsten på Ömangruppen arbetade han inom marknad och försäljning på Indoor Energy.

Läs mer i tidigare intervju med Adam

Ömangruppen drivs av ett starkt miljöengagemang och vet att små åtgärder kan ha stor effekt för att spara energi. Företaget är en komplett leverantör av kvalitativa lösningar, tjänster och koncept som förbättrar byggnaders inomhusklimat. Koncernen Ömangruppen verkar inom områdena energi, miljö och projekt. Ömangruppen är ett värderingsstyrt och ägarlett bolag med 180 medarbetare fördelat på 18 orter i södra Sverige.