Business Wire

Adform lanserar ny global plattform för Dagens Moderna Marknadsföring – Adform FLOW

Dela

Adform, den enda oberoende globala marknadsföringsplattformen som täcker in alla aspekter av den digitala kampanjens livscykel, lanserade idag företagets hittills största produktlansering: Adform FLOW. Den nya plattformen är designad för att lättare kunna planera, köpa och aktivera mediaköp. Adform FLOW innehåller allt som dagens moderna marknadsförare behöver; DSP, DMP, SSP, DCO samt Adserver i en och samma plattform. Genom en unik användarupplevelse och augmented intelligence kommer annonsörer och byråer att kunna förstärka sina kampanjresultat avsevärt.

Adform Flow innehåller:

  • Enkel och integrerad användarupplevelse genom alla aspekter av kampanjflödet för alla digitala kanaler
  • SaaS-teknik för ökad kontroll och flexibilitet, inkl. en modulär och öppen API lösning, kombinerat med möjligheten att kontrollera kostnader via en licensbaserad avgift
  • First-party identity, en setup för privacy compliance i en post-cookie värld
  • Medieneutralitet, inget ägande av media eller data och därför inga intressekonflikter

Enligt en ny undersökning som Adform gjort i samarbete med Dynata, där över 1000 marknadsförare tillfrågades, önskar 74% en enkel dashboard där de effektivt kan hantera sina kampanjer, där de viktigaste parametrarna är dataoptimering, kostnadsbesparingar samt kontroll.

Adform FLOW är ett 3-årigt utvecklingsprojekt som ger marknadsförare långt bättre kontroll över sin egna data, något som inte var möjligt i samma grad tidigare. Plattformen är samtidigt konfigurerbar, transparent och säker, vilket gör att det är lätt och enkelt att styra sina marknadskampanjer.

Digitala marknadsförare har länge kämpat med ineffektiva martech- och adtech- lösningar, dagens ekonomiska klimat kräver nu allt snabbare effektiva lösningar. Medan en del företag har arbetat inom sk ”walled gardens” så har andra arbetat med diverse olika tekniska lösningar som inte fungerat optimalt tillsammans. Dessa problem löser nu Adform FLOW, som levererar en plattform som har samma funktionalitet som de separata tekniska lösningarna men som också är lika skalbar, effektiv och användarvänlig som det som kännetecknar walled garden.

”Vilka förbättringar! Vi ser verkligen fram emot att börja använda Adforms nya gränssnitt, vi kommer att spara mycket tid som vi kan lägga på att optimera våra kampanjer,” Eda Acar, Head of Digital, Comeon.

“Detta kommer göra att vi kommer spara otroligt mycket tid,Pierre Wingren, head of Programmatic Buying & Native advertising, Nyheter365.

”Dagens marknadsförare behöver ta kontroll över frågan kring 1:a parts IDn för att framtidssäkra sin digitala marknadsföring. För att lyckas med detta behövs en integrerad marknadsföringsplattform som är rustad för framtiden och effektiviserar deras jobb”, säger Jenni Strand, Country Manager, Adform Sverige. ”Med en unik användarupplevelse erbjuder denna plattform en smart, smidig och sömlös hantering av en kampanj från början till slut, därför är vi väldigt stolta över att lansera Adform FLOW!”

”Den moderna annonsören eller byrån behöver en lösning som kan skräddarsys exakt efter deras specifika behov”, säger Troels Jensen, CEO på Adform. Han fortsätter ”Med Adform FLOW ger vi transparens, privacy samt dataägandeskap. Detta gör det möjligt för våra kunder att förbättra sina kampanjresultat avsevärt”

<SLUT>

Om Adform
Adform är den enda globala, oberoende och helt integrerade marknadsföringsplattformen byggd för dagens moderna marknadsföring. Företagets unika teknologi - Adform FLOW – kommer med en unik användarupplevelse och en skalbar, modulär och öppen arkitektur som möjliggör det att hantera hela kampanjens livscykel. Plattformen ger kunderna förbättrad kontroll och transparens över alla sina kampanjaktiviteter, samt ägandeskap över all data från deras kampanjer. Ända sedan 2002 har Adform utvecklat teknik för att förstärka ”human/machine” samarbetet och leverera augumented intelligence med syfte att förbättra affärsresultaten för alla sina kunder runt om i världen.

För mer information, besök: www.adform.com

Detta meddelandes ursprungliga källspråkstext är den officiella versionen. Översättningar tillhandahålls endast som ett stöd och skall jämföras med källspråkstexten, vilken är den enda versionen av texten som har rättslig verkan.

Contact information

Presskontakt
Sarah Redman
sarah@adformpr.com

Om

Business Wire
Business Wire



Följ Business Wire

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Business Wire

PMI Announces Medicago to Supply Up to 76 Million Doses of Its Plant-Derived COVID-19 Vaccine Candidate23.10.2020 20:00:00 CESTPress release

Since 2008, Philip Morris Investments B.V. (PMIBV), a subsidiary of Philip Morris International (PMI) (NYSE: PM), has been a shareholder of Medicago (in which it currently holds an approximately one-third equity stake) and has supported Medicago’s innovative plant-derived research and development focused on vaccines. The investment is consistent with PMI’s own efforts to leverage science and innovation. Japan-based Mitsubishi Tanabe Pharma Corporation (MTPC) is the majority shareholder and PMIBV’s partner in Medicago. Among other things, PMIBV and MTPC will contribute additional funding to support Medicago’s efforts to develop a COVID-19 vaccine candidate. Medicago, a biopharmaceutical company headquartered in Quebec City, announced that it reached an agreement with Public Services and Procurement Canada (PSPC) to supply up to 76 million doses of its vaccine candidate for COVID-19, subject to Health Canada approval. Innovation, Science & Economic Development (ISED), another department

Fujikura Enters 5G mmWave Infrastructure Market With the Introduction of Industry’s Highest Performance, and Low Power Consumption Phased Array Antenna Module (PAAM)23.10.2020 10:00:00 CESTPress release

Fujikura Ltd. (TOKYO:5803) (President & CEO: Masahiko Ito) today announced the introduction of industry’s most advanced and highly integrated Phased Array Antenna Module (PAAM) for 5G mmWave operating in 3GPP bands n257 (28 GHz), n258 (26 GHz) and n261 (27 GHz). The Fujikura PAAM is the industry’s highest performance PAAM targeting indoor and outdoor applications such as 5G mmWave Fixed Wireless Access (FWA), 5G mmWave Mobile Wireless Access (MWA), 5G mmWave wireless backhaul, and other emerging applications. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20201023005099/en/ Fig.1 Block diagram of Fujikura PAAM. (Graphic: Business Wire) Key Differentiating Features of the Fujikura PAAM The Fujikura PAAM is a high performance phased array antenna module with a novel integrated antenna, and supports concurrent dual polarized beams in both transmission and reception (Fig.1). The PAAM integrates best-in-class mmWave-ICs developed i

VAAST Bikes Now Available in Europe23.10.2020 09:02:00 CESTPress release

VAAST Bikes, a forward-thinking bicycle manufacturer known for its innovative Allite® Super Magnesium™ frames, has signed an agreement with German cycling-specialist retailer giant Internetstores (Fahrrad.de/Brügelmann.de/Bikester). Two of VAAST’s key bicycle models – including the gravel-ready all-road A/1 bike, and the urban U/1 – are now stocked at Internetstores’ eCommerce sites. Both VAAST models will be available to order online for delivery in fourteen locations across Europe via Fahrrad.de/Brügelmann.de in Germany and the partner site Bikester in 13 countries, including the UK, France, the Netherlands, Belgium, Switzerland, Austria, Poland, Denmark, Italy, Sweden, Norway, Finland and Spain. Customers in Germany can benefit from personal service in Fahrrad.de’s five stores and 190 local service partners, while eCommerce customers Europe-wide will be able to receive their new VAAST bicycle within just days of ordering online. VAAST’s unique position as the only bicycle manufactur

Mitsubishi Chemical Holdings Corporation: Notice Regarding Change in Representative Corporate Executive Officers23.10.2020 08:40:00 CESTPress release

Mitsubishi Chemical Holdings Corporation (“MCHC”) (TOKYO: 4188) announced that, at the meeting of its Board of Directors held today, it resolved change of representative corporate executive officers as outlined below. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20201022006285/en/ Jean-Marc Gilson (Photo: Business Wire) 1. Change in Representative Corporate Executive Officers (Appointed) Name: Jean-Marc Gilson Title: Representative Corporate Executive Officer President and Chief Executive Officer (Retiring) Name: Hitoshi Ochi Title: Representative Corporate Executive Officer President and Chief Executive Officer 2. Biographical Sketch of New Representative Corporate Executive Officer Refer to the appendix 3. Scheduled Date of Appointment April 1, 2021 4. Reason for the Change MCHC converted to a company with a nominating committee, etc. in June 2015. Since then, the Nominating Committee has carried out preparations to proper

MYAH Wins Prestigious Silmo D’Or Award23.10.2020 07:00:00 CESTPress release

Topcon Healthcare, a leading provider of medical devices and software solutions for the global eye care community, announced today that its MYAH myopia and dry eye management device has won the 2020 Silmo D’Or Award in the Material/Equipment category. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005242/en/ Topcon Healthcare announced today that its MYAH myopia and dry eye management device has won the 2020 Silmo D’Or Award. (Photo: Business Wire) The Silmo D’Or Awards are presented each year to recognize creativity in optical product design, innovation and technology. This year marked the 27th annual awards ceremony, which was held virtually and live streamed online on Saturday, October 3rd. The award committee was proud to recognize forward-thinking companies who have continued to launch products and propel the industry forward despite the global pandemic. MYAH came out on top in the Material/Equipment category and

ABB: Q3 2020 Results23.10.2020 06:46:00 CESTPress release

“Third quarter revenues in all business areas were still dampened due to the impact of COVID-19, although a strong recovery in China and ongoing cost mitigation efforts supported a strong underlying performance. On the upside, the integration of GEIS and turnaround of Installation Products in Electrification is starting to bear fruit and Motion is performing robustly. Robotics and Industrial Automation, on the other hand, are taking more time to recover,” said Björn Rosengren, CEO of ABB. “We are pushing ahead with the decentralization of the group and the ongoing review of our portfolio, while carrying out our share buyback program as planned. We look forward to presenting further details on our strategic progress at our Capital Markets Day on November 19.” KEY FIGURES CHANGE CHANGE ($ millions, unless otherwise indicated) Q3 2020 Q3 2019 US$ Comparable 9M 2020 9M 2019 US$ Comparable Orders 6,109 6,688 -9% -8% 19,509 21,702 -10% -7% Revenues 6,582 6,892 -4% -4% 18,952 20,910 -9% -7% I

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum