Business Wire

Adnuntius utökar sina geotargeting-funktioner med Digital Elements IP-intelligence-lösning

Share

Digital Element, den globala leverantören av IP-geolocationdata och tjänster, har idag tillkännagivit att, Adnuntius, en plattform som är specialiserad på onlineannonsering- och marknadsföring, valt sin NetAcuity PulseTM för att förbättra inriktningskapaciteten för sina globala publishing- och marknadsföringskunder

Adnuntius erbjuder en helhetslösning för dataanvändning, inköp och försäljning av programmering och effektiva annonstjänster till internationella kunder. Genom att distribuera Digital Elements NetAcuity Pulse IP-intelligence kommer Adnuntius att uppnå den högsta nivån av geotargeting som är tillgänglig för sina kunder, ända ner till en hyper-lokal postnummernivå. Identifieringen av anslutningstyp och hastighet, mobiloperatör och internetleverantör hjälper också Adnuntius kunder att effektivt bygga mycket exakta inriktningsprofiler.

"Vi gör det möjligt för utgivare och marknadsförare att nå rätt publik med rätt annons i rätt sammanhang," kommenterade Stian Remaad, VD och medgrundare Adnuntius. "När en användare går till en webbsida med hjälp av Adnuntius-tekniken, kan våra kunder med hjälp av våra uppgifter betjäna de mest relevanta annonserna genom att använda en rad parametrar. Noggrannheten i våra data är nyckeln till allt vi gör, och vi söker de bästa datapartnerna i branschen för att vi ska leverera den ultimata servicen till våra kunder. Digital Element är marknadsledande inom tillhandahållandet av IP-geolokaliseringsdata, och vår tidigare erfarenhet av tjänsterna har visat att de otvivelaktigt är rätt partner för oss. "

Digital Elements NetAcuity Pulse™ använder ett nätverk av IP-lokaliseringsinformation som härrör från mobila enheter, miljarder transaktioner på plats och Internet-routing-infrastruktur. Denna mycket exakta, men ändå sekretesskänsliga globala, onlineinriktningsmetod baseras på var användaren är lokaliserad och är ansluten till vid en viss tidpunkt, oavsett enhet. Informationen kan innefatta huruvida anslutningen görs via ett wifi-nätverk, användarens geografiska plats och huruvida en hotspot för ett hem eller ett företag används. Fördelarna med att använda intelligent och exakt målinriktning i skala inbegriper ökade intäkter, bättre avkastning på investeringar, starkare varumärkeslojalitet och ett förbättrat konsumentengagemang.

"Adnuntius måste leverera de mest effektiva personliga kampanjer som är möjliga för sina kunder, och vi är glada över att kunna dra vårt strå till stacken," kommenterade Kate Owen, Digital Elements VD för Nordeuropa. "Våra mycket exakta, giltiga och pålitliga data möjliggör tekniskt bästa möjliga inriktningsfunktioner, samtidigt som användarens anonymitet respekteras och upprätthålls. Annonsörer och byråer har med rätta höga förväntningar och endast genom att använda de bästa tillgängliga uppgifterna kan dessa uppfyllas. Genom att få det rätt kan tekniskt drivna företag som Adnuntius hjälpa sina kunder att uppnå höga konsumentengagemang och svarsnivåer och optimera effektiviteten för den totala kampanjen."

Adnuntius blir en del av Digital Elements portfölj av högprofilerade kunder, som inkluderar: Adobe, Facebook, Pinterest, LinkedIn, Videology, Bidtheatre, Cxense, MediaMath, Adform, BBC, Discovery Networks, Platform161, Hubspot, Vibrant Media, Ogilvy, Voluum , Schibsted och många fler.

Om Digital Element

Sedan 1999 har Digital Element tillhandahållit globala data och geolokaliseringstjänster som skapar tid- och rumsoberoende relevans och sammanhang till online-initiativ - från stationära datorer till mobila enheter. Företagets patenterade teknik har certifierats och ackrediterats för att leverera realtidsåtkomst till korrekt och tillförlitlig platsinformation utan att inkräkta på Internetanvändares integritet. Under nästan två decennier har många av världens största webbplatser, varumärken, säkerhetsföretag, annonsnätverk, sociala medier och mobila förläggare förlitat sig på Digital Elements teknik för att rikta annonsering, lokalisera innehåll, förbättra analytik och hantera innehållsrättigheter samt upptäcka och förhindra bedrägerier.

Besök http://www.digitalelement.com för mer information om hur du tar lokaliseringskraften till onlinevärlden. Följ oss på LinkedIn och Twitter @DigitalElement och gilla oss på Facebook.

Med huvudkontor i Atlanta och London är Digital Element en division av Digital Envoy Inc.

Om Adnuntius

Adnuntius erbjuder en fullfjädrad plattform för förläggare, marknadsförare och teknikföretag som vill utföra en datastyrd och effektiv marknadsförings- och reklamstrategi. Företaget erbjuder en helhetslösning för dataanvändning, inköp och försäljning av programmering och effektiva annonstjänster till internationella kunder. Företaget grundades 2016 och är baserat i Norge.

Besök http://www.adnuntius.com för mer information

Contact information

Presskontakt
Naomi Whittome
naomi.whittome@digitalelementpr.com
Tel: +44 (0)203 642 1124

About Business Wire

Business Wire
Business Wire



Subscribe to releases from Business Wire

Subscribe to all the latest releases from Business Wire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Business Wire

Sabio Group Acquires Coverage Group in France6.7.2020 10:00:00 CESTPress release

Sabio Group has announced the acquisition of Coverage Group, one of France’s leading independent providers of customer experience and communications technology solutions. The acquisition supports Sabio’s goal of becoming the leading player across the European CX market and will add significant scale to the company’s French operations. Formed in 2007, Paris-based Coverage Group is an established Genesys Gold, Avaya Edge, Oracle Gold and Broadsoft technology partner. The company has a proven track record in helping organisations across France to place cloud-based customer experience solutions at the heart of their digital strategy, with customers including ENGIE, BEA, EBP, Emil Frey, Homeserve, NutriXo, Optimind, Pierre Fabre, Pierre & Vacances, Sitel and Teleperformance. “The acquisition is a massively important strategic addition for Sabio Group and our customers in a number of ways – it means we have now built a substantial presence and customer base in France, it further strengthens

BearingPoint helps government and public sector organizations deliver critical health and public services during the Covid-19 pandemic6.7.2020 09:00:00 CESTPress release

Management and technology consultancy BearingPoint announced today that it is helping its government and public sector clients across Europe to deliver critical health and public services during the Covid-19 pandemic through new delivery models, new ways of working, digitalization, and automation. “BearingPoint’s organization as a single, European-based business has meant we have been able to draw on capabilities, leading practices and learnings from across our government and public sector clients and teams in many different countries. Working remotely and in partnership with our clients, we have quickly mobilized resources to design and deliver solutions to support both the public services needed during Covid-19 and the new ways of working for public servants,” said Andrew Montgomery, Partner and Global Leader Government and Public Sector at BearingPoint. New delivery models and services People’s health and well-being during the Covid-19 crisis have required public services to rapidly

Excelya Welcomes Three European Contract Research Organizations to Become One Stop Provider Throughout Europe6.7.2020 08:00:00 CESTPress release

Today, Excelya, a leading contract research organization (CRO) specializing in clinical research, announced that three European CROs joined Excelya Group: Zeincro based in Central-Eastern & Southern Europe, The Clinical Company based in the Netherlands and Belgium and Koehler eClinical based in Germany. Together, they will be known as Excelya Group. This alliance will allow Excelya to offer a one stop provider service model throughout Europe for its clients, whether they need full service, functional service providing or consulting services. Zeincro is a leading contract research organization primarily operating in Central-Eastern & Southern Europe with particular expertise in clinical operations, safety and medical affairs. The Clinical Company is present in the Belgian and Dutch markets specializing in clinical operations. Koehler eClinical is a German specialty CRO with a focus on biostatistics and data solutions. Thanks to the unification with these three companies, Excelya Group i

Study Investigates Accuracy of Respiration Rate Obtained From Pulse Oximetry on Pediatric Patients Using Masimo RRp ®6.7.2020 08:00:00 CESTPress release

Masimo (NASDAQ: MASI) today announced the results of a study published in Pneumonia in which independent researchers in New Delhi, India, investigated the accuracy of Masimo RRp® on pediatric patients with the Rad-G™ Pulse Oximeter by comparing it to clinician-determined values while performing routine assessment of children admitted to outpatient and emergency departments.1 RRp provides respiration rate determined from the photoplethysmograph used in pulse oximetry. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20200705005031/en/ Masimo Rad-G™ with RRp® (Photo: Business Wire) Noting the high incidence of childhood pneumonia in many parts of the world, the inclusion of oxygen saturation (SpO2) and respiratory rate measurement in pneumonia screening guidelines, and the scarcity of medical equipment and variability in medical training in many low-resource settings, Dr. Alwadhi and colleagues sought to determine whether a “multi

EMA Validates and Grants Accelerated Assessment for Trastuzumab Deruxtecan for the Treatment of HER2 Positive Metastatic Breast Cancer6.7.2020 08:00:00 CESTPress release

Daiichi Sankyo Company, Limited(hereafter, Daiichi Sankyo) today announced that the European Medicines Agency (EMA) has validated the Marketing Authorization Application (MAA) for trastuzumab deruxtecan, a HER2 directed antibody drug conjugate (ADC), for the treatment of adults with unresectable or metastatic HER2 positive breast cancer who have received two or more prior anti-HER2 based regimens. Trastuzumab deruxtecan was granted accelerated assessment by the EMA’s Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP). Validation confirms that the application is complete and commences the scientific review process by the EMA’s CHMP. Accelerated assessment is granted by the CHMP to products expected to be of major interest for public health and therapeutic innovation and can significantly reduce the review timelines. “The accelerated assessment highlights the significant unmet need for patients with HER2 positive metastatic breast cancer that trastuzumab deruxtecan aims at addressing,

Kepler Cheuvreux Initiates Coverage of Carbios6.7.2020 06:45:00 CESTPress release

Regulatory News: CARBIOS (Euronext Growth Paris: ALCRB),a company pioneering new bio-industrial solutions to reinvent the lifecycle of plastic and textile polymers, today announces the publication of an initiation coverage report by Kepler Cheuvreux, a leading independent European financial services company specialized in research, execution and advisory services. Carbios is also covered by Bryan, Garnier & Co, Gilbert Dupont and Edison Investment Research. The research report entitled “zero-waste pioneer” released on June 23, 2020 by Kepler Cheuvreux is available on the website www.keplercheuvreux.com under “Research Public Access”. About Carbios: Carbios is a green chemistry company whose innovations help address the environmental and sustainable development challenges facing manufacturers. Since its creation in 2011 by Truffle Capital, the Company has developed, through biotechnology, two industrial processes that revolutionize the biodegradation and recycling of polymers. These inn

In our pressroom you can read all our latest releases, find our press contacts, images, documents and other relevant information about us.

Visit our pressroom