Adolphson & Falk i BingoLotto

50-årsjubilerande duon Adolphson & Falk gästar BingoLotto på söndag. Dessutom kommer Robin Bengtsson. Rickard Olsson är programledare och husbandet leds av Mattias Bylund.

Adolphson & Falk

I år firar Adolphson & Falk 50 år som grupp. Det firas med jubileumsalbumet 50 och en jubileumsturné som pågår just nu. På söndag framför de julhiten Mer jul i BingoLotto.

Robin Bengtsson

Melodifestivalstjärnan Robin Bengtsson gästar BingoLotto på söndag, aktuell med turnén Stjärnklart tillsammans med kollegorna Kaliffa, Wictoria, Margret, E-type, Linda Bengtzing och Lasse Berghagen.

BingoLotto – Söndag 9 december kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.