Algeco Announces Management Change

BALTIMORE, June 04, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Algeco Investments B.V. (together with its subsidiaries, "Algeco"), the leading global business services provider of modular space, secure portable storage solutions and remote workforce accommodations, today announced that James O'Malley, its former European General Counsel, has been appointed Group General Counsel following the concurrent resignation of Azuwuike Ndukwu, who had served as the Group's General Counsel since 2011.

Diarmuid Cummins, CEO of Algeco, commented, "I would like to thank Azuwuike for his dedicated service and significant contributions to our group. As we embark on our next phase of development with a more Europe-centric business, I am happy to welcome James as our new Group General Counsel. James brings a wealth of experience, most importantly as General Counsel of Algeco Europe for the last 5 years."

About Algeco

Algeco is the leading global business services provider focused on modular space, secure portable storage solutions, and remote workforce accommodation management. Headquartered in Baltimore, Algeco has operations in 24 countries with approximately 244,000 modular space and portable storage units and 11,700 remote accommodations rooms. The company operates as Target Logistics in North America, Algeco in Europe, Elliott in the United Kingdom, Ausco in Australia, Portacom in New Zealand, and Algeco Chengdong in China.

Investor Relations Contact

Scott Shaughnessy
Vice President, Finance
Algeco
+1 410-933-5921
Scott.Shaughnessy@willscot.com

Source: Algeco Scotsman via Globenewswire

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Auriant Mining:s delårsrapport för Q1 2020 och online-konferens den 29 maj 202025.5.2020 12:05:44 CESTPressmeddelande

Auriant Mining AB har nöjet att meddela att Bolagets delårsrapport för Q1 2020 kommer att publiceras på fredagen den 29 maj. Detta kommer att följas av en interaktiv webcast för analytiker och investerare med vd Sergey Ustimenko som kommer att presentera Auriant Mining:s resultat för Q1 2020 samt med en möjlighet att ställa frågor. Evenemanget börjar kl. 13:00 CET (13:00 Stockholm, 14:00 Moskva, 12:00 London). De som vill få en e-postpåminnelse en timme innan evenemanget kan registrera sig genom länken eller öppna följande länk direkt för att delta i online-konferensen fredagen den 29 maj: Link to register on Q1 2020 Interim Report Online Conference För mer information, vänligen kontakta: Sergey Ustimenko, VD Tel: +7 495 109 02 82 E-post: sergey.ustimenko@auriant.com Företagsnamn: Auriant Mining AB Kortnamn: AUR ISIN-kod: SE0001337213 Website: www.auriant.com www.facebook.com/AuriantMining/ Auriant Mining AB (AUR) är ett svenskt gruvbolag med inriktning på prospektering och guldprodukt

HOYLU AB: HOYLU FÅR NY ORDER FRÅN KONSTRUKTIONSFÖRETAG.22.5.2020 08:45:00 CESTPressmeddelande