Alvaro Estrella i Bingolotto

På söndag kommer singelaktuella Alvaro Estrella till Bingolotto. Alvaro har dansat och körat bakom artister som Måns Zelmerlöv, Darin, Carola, Agnes med flera men nu är det dags att höra honom solo.

Alvaro har spelat rollen som Chino i ”West side story” på Malmö operan – en rollporträttering som han hyllats flitigt och frekvent för.

Tidigare i år var det även åter dags att äntra Melodifestivalens scen. Denna gång tillsammans med parhästen Mendez. Med låten ”Vamos Amigos”, som idag spelats hela 6 miljoner gånger på Spotify, tog man Sverige med storm och spred en dansfeber utan dess like.

Nu är Alvaro aktuell med jullåten "Mistletoe"

Söndagen den 29 november 2020, kl. 18.00, välkomnar vi Alvaro Estrella till BingoLotto!