Annika Andersson och Thomas Petersson i Bingolotto

Räkna med uppsluppen stämning i BingoLotto på söndag då stjärnduon Annika Andersson och Thomas Petersson återvänder till Ingvar Oldsbergs gästfåtölj. Den här gången flankerade av antikexperten Peder Lamm.

På scen uppträder Johan Boding och Robert Wells Trio. Han har dessutom turnerat med Robert Wells och Rhapsody in Rock.

BingoLotto – 25 september kl 18.00 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.