Ansökan om pressackreditering till ishockey-VM i Slovakien 2019

Nu kan skrivande media och stillbildsfotografer ansöka om pressackreditering till Ishockey-VM i Slovakien den 10-26 maj 2019. Sista ansökningdag är fredagen den 11 januari 2019.

Below is the link to access the 2019 IIHF Ice Hockey World Championship media accreditation form for print and photo journalists. Registration is now open until 11 January.

Note: media hotel booking information is included within the registry confirmation email, journalists travelling to Kosice especially are encouraged to reserve their hotel room in advance.

Best regards,

INTERNATIONAL ICE HOCKEY FEDERATION
Adam Steiss
Brandschenkestrasse 50, Postfach 1817
8027 Zurich, Switzerland
Main Line: +41 44 562 22 00
Direct Line: +41 44 562 22 61

Abonnera på våra pressmeddelanden.