Aprilnyheter hos IKEA

Inspiration för hemmets alla platser: köket som alltid håller öppet, sängen som bjuder in till frukost och hängmattan som erbjuder en tupplur. Balkongen som bjuder svalka och en fika eller terrassen som samlar nära och kära. Välkommen till våren och sommaren på IKEA!

Säljstart: April på IKEA.se och i alla svenska IKEA varuhus.

Ladda ner högupplösta bilder: Aprilnyheter 2022

Ladda ner högupplösta bilder: ANLEDNING-Tillfällig kollektion

Kalendarium:

Säljstart:  Nyhet:  Pressinformation: Pressbilder:
Januari 2022 Januarinyheter 2022

Pressmeddelande Bildbank

Finalisterna i IKEAs globala arkitektur-tävling utsedda     29.4.2022 13:40:07 CEST | Pressmeddelande

Tre finalister har nu utsetts i den globala tävlingenför arkitekt-studenter som IKEA* utlyste tidigare i vår. Uppgiften som studenter över hela världen tog sig an gick ut på att designa prisvärda och hållbara mini-hus som passar i den tillfälliga skog som byggs vid Magasin 405 i den nya stadsdelen Oceanhamnen i Helsingborg. Tävlingen är en av flera satsningar som IKEA genomför under stadsmässan H22 City Expo i sommar.