Arbetsgivarna inom industrin lämnar bud

Arbetsgivarna inom industrin bjuder in till pressträff med anledning av pågående avtalsrörelse.

När? Fredagen den 7 februari kl.10.00
Var? Teknikföretagen, Storgatan 5, Stockholm

Kaffe och smörgås serveras.

Medverkar gör Klas Wåhlberg (vd Teknikföretagen), Per Hidesten (vd Industriarbetsgivarna), Jonas Hagelqvist (vd IKEM) och Lena-Liisa Tengblad (vd Gröna arbetsgivare).

Kvinnor i teknikindustrin tar plats på Arbetets museum20.2.2020 07:30:00 CETPressmeddelande

Fotograf Emilia Bergmark-Jiménez bryter normer inom kommersiellt fotografi. I vår ställer hon ut på Arbetets museum där besökaren får ta del av hennes kommersiella, konstnärliga och dokumentära projekt. Alla med samma mål – att ge plats åt människor som sällan får synas på bild. Bland de projekt som visas finns Bredda bilden – ett samarbete mellan Emilia Bergmark-Jiménez och Teknikföretagen.