Arctic Blue Beverages lanserar ny ultrapremiumprodukt i samarbete med Sarpaneva Design och tar steget in i Web3 via NFTs

Arctic Blue Legacy är Bolagets senaste produkt som lanseras på marknaden. Denna ultra-premiumprodukt, handgjord i Finland har fått mogna i 24 månader på ekfat. Arctic Blue Legacy är en extraordinär skapelse, en kombination av Timo Sarpanevas världskända design och den internationellt belönade professionalismen hos destillatörsmästaren Asko Ryynänen. Produkten har belönats internationellt med de högsta erkännanden vid International Wine and Spirit Competition 2021 och i San Francisco World Spirit Competition år 2022.

Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: https://www.businesswire.com/news/home/20220915006024/sv/

För att se det här innehållet från mms.businesswire.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Visualization of Arctic Blue Legacy and its wooden case. (Photo: Business Wire)

Legacy-flaskans unika design är baserat på E415- prototypen designad år 1976 för Iittala av den internationellt prisbelönta formgivaren Timo Sarpaneva (1926–2006). Den prestigefyllda Legacys träförpackning är inspirerad av Sarpanevas skulptur, Gateaway to Dreams. Tillsammans med Sarpaneva Design och företaget Infinity, har hans arbeten anpassats på ett subtilt sätt till nya användningsområden.

”Vi är väldigt exalterade. Denna fantastiska möjlighet med en extraordinär produkt är väldigt inspirerande för oss eftersom vi nu för vidare Timos arv”, säger Aleksei Sarpaneva, son till Timo Sarpaneva och VD för Sarpaneva Design.

Köprätten till den begränsade upplagan av Arctic Blue Legacy kommer att säljas som NFTs (icke-fungibel token) under dess förköpsperiod. En NFT (icke-fungibel token) är en unik saklig representation av något som sparats på en blockkedja. NFTs primära funktioner är bevis över det digitala ägarcertifikatet och innehavarförmåner. Arctic Blue Beverages förvarar produkten i optimala förhållanden tills innehavaren av köprätten väljer att utnyttja sin option och köpa produkten, eller överföra det digitala ägarcertifikatet säkert över Ethereum blockkedjan. Arctic Blue Legacy är en lyxprodukt med sin egen eftermarknad där blockkedjetekniken möjliggör enkel överföring av äganderätten när som helst.

Arctic Blue Beverages tar sitt första steg in i Web3-världen i samarbete med Struggle C&C Ltd.

”Vi är priviligierade att få arbeta tillsammans med Arctic Blue Beverages i deras Web3 transformation. Detta är ett stort ögonblick eftersom Arctic Blue Beverages är ett av de första börsnoterade nordiska företagen som tar steget in på NFT marknaden. Dagens teknik erbjuder en ny standard för digitalt ägande”, säger Kasper Karimaa, VD för Struggle C&C.

Valtteri Eroma, verkställande direktör
Epost: valtteri.eroma@arcticbluebeverages.com
För mera information:

IEEE Announces Decision on Its Standards-related Patent Policy30.9.2022 18:31:00 CEST | Press release

The IEEE Standards Association Board of Governors (IEEE SA BOG) took action to update the Patent Policy for IEEE standards development, which will go into effect 01 January 2023. These updates are intended to improve the clarity of IEEE’s standards processes related to patented technologies, while offering more options for stakeholders. In accordance with IEEE SA’s policies and procedures, the following resolutions were approved by consensus without objections by the full IEEE SA BOG. The IEEE SA BOG approved proposed updates to the IEEE SA Standards Board Bylaws, effective 01 January 2023. The IEEE SA BOG approved proposed updates to the IEEE SA Letter of Assurance (LOA) form, effective 01 January 2023. The IEEE SA BOG approved proposed updates to the patent policy FAQs, effective 01 January 2023. For the same IEEE standard, in instances where there is one Submitter of an Accepted LOA under the 2015 policy and another Submitter of an Accepted LOA under a subsequent policy or using the

Calling All Sake Aficionados! October 1st Is "Sake Day." Let's Kampai Together!! (Kampai Means "Toast" in Japanese)30.9.2022 16:00:00 CEST | Press release

There are countless events around the world celebrating the delights of wine and beer; October 1st is known as "Sake Day," where sake lovers worldwide gather, enjoy, and appreciate this delicious beverage. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220929005349/en/ toast (Photo: Business Wire) Sake Day was set as October 1st by the Japan Sake and Shochu Makers Association (JSS), the largest sake industry organization in Japan with members consisting of some 1,700 producers of sake, Honkaku Shochu, Awamori, and Hon-Mirin. This date was selected because October 1st marked the beginning of the new brewing season using freshly harvested rice crops. Events celebrating sake have been planned worldwide for Sake Day on October 1st. In Japan, the "Kampai! with Sake Week" event will run for ten days around Sake Day on October 1st, where JSS, prefectural sake organizations, breweries, restaurants, liquor stores, and sake lovers wil

Alkegen Launching Trio of New High Efficiency Filtration Products for Air, Liquid and Molecular Applications30.9.2022 14:30:00 CEST | Press release

Alkegen, a leading specialty materials platform that provides high performance materials used in advanced applications, announced they will be launching three new High Efficiency Filtration (HEF) products during their exhibition at the upcoming World Filtration Congress in San Diego, CA. These are the first new filtration products launched under the Alkegen brand name since the merger of Lydall and Unifrax last October. “This trio of HEF media – one for air, one for liquid, one for molecular applications – represents the first wave of advanced materials developed and released under our new Alkegen filtration product development team. These launches combine Lydall’s well-known filtration and manufacturing expertise with Unifrax’s proven, rapid innovation capabilities,” said Paul Vallis, President of the Filtration & Catalysis Group. “This is the first of many innovations we expect to deliver as our portfolio evolves to meet the continuous demand for ever-higher efficiency and reduced en

Nexign’s Article Included in TM Forum’s Benchmark Report30.9.2022 13:12:00 CEST | Press release

Nexign, a leading provider of BSS and digitalization solutions, announces that its article has been included in TM Forum’s benchmark report “Telco Revenue Growth: Taking It to the Next Level”. The report investigates the primary sectors and services affecting communications service providers (CSPs) and the areas of growth and decline. It draws on research collected from 33 of the world’s largest operators and serves as a source of valuable information about factors influencing successful telco-to-techco transformation. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220930005236/en/ Nexign’s Article Included in TM Forum’s Benchmark Report (Photo: Business Wire) Nexign’s article “Harnessing Traditional and New Revenue Streams on Track to Maturity: Harmonization of the BSS Core” discusses key challenges faced by modern CSPs while shifting beyond traditional communications and exploring vertical markets. The authors state that o

The Estée Lauder Companies Launches 2022 Breast Cancer Campaign to Honor 30 th Anniversary and Positively Impact the Global Breast Cancer Community30.9.2022 12:45:00 CEST | Press release