Åre 2019 shop har slagit upp dörrarna

Förväntan har varit hög och förfrågningarna många men nu är väntan över. Vår nya shop har precis slagit upp dörrarna och där hittar du allt från tröjor till vår maskot Valle. Besök vår webbshop och få med dig en bit av Åre 2019 hem!

Åre 2019 är stolta över att äntligen kunna slå upp dörrarna till vår webbshop för merchandise på are2019.com. Den officiella shoppen för produkter för alpina VM 2019 erbjuder kläder, souvenirer och accessoarer med mera. Givetvis har vår egen maskot Valle också en helt egen avdelning! Ta hem ett exklusivt minne av alpina VM i Åre i form av en snygg t-shirt, en gymnastikpåse, en keps eller en bib.

På vår hemsida www.are2019.com hittar du vår webbshop under Åre 2019 Merchandise. Du kan också använda dig av länken här för att komma direkt till shoppen.

Beställningar skickas vanligen inom två arbetsdagar och fraktkostnader justeras enligt vilket land beställningen skickas till.