Årets Svenska Mötesplats - Såstaholm Hotell & Konferens

”Har allt man kan drömma om” – Såstaholm Hotell & Konferens är Årets Svenska Mötesplats Mat av högsta kvalitet och service levererad med fingertoppskänsla ger Såstaholm Hotell & Konferens titeln Årets svenska mötesplats, en utmärkelse baserad på kundnöjdhet.

Svenska Möten delar årligen ut pris till Årets bästa mötesplats. Resultatet baseras på den webenkät som skickats till ett urval av 2000 mötesbokare som bokat genom branschorganisationen 2015.

Såstaholm Hotell & Konferens fick utmärkelsen för andra gången (senast var 2009).

Vinnarmotiveringen talar sitt tydliga språk: ”Såstaholm har allt man kan drömma om. Utmärkt mat, fantastisk personal som är proffsiga ut i fingerspetsarna, bra mötesrum och stimulerande miljö mitt emellan flygplatserna i Stockholm.”

-Det är fantastiskt roligt och hedrande att utses till nummer ett inom Sveriges största mötesorganisation, särskilt som det är kunderna som valt sin favorit. Såstaholms atmosfär och moderna effektiva möteslokaler i lantlig herrgårdsmiljö är ett koncept som håller. Men det är framförallt mina strävsamma medarbetares inställning till våra kunders behov som gjort det här möjligt, säger Ulrik Clemens von Döbeln, VD på Såstaholm Hotell & Konferens.

För ytterligare kontakt, kontakta

Ulrik Clemens Von Döbeln, VD – 070 511 45 70

Såstaholm hotell & konferens
Såstaholms Allé 12
187 70 Täby

Följ Såstaholm hotell & konferens

Abonnera på våra pressmeddelanden.