Arvingarna ersätter E-Type under Bingolottos påskbingo på söndag

På påskdagen sänds Bingolottos Påskbingo i TV4 med Lotta Engberg som programledare. E-Type kommer tyvärr inte, som tidigare annonserat, att medverka på söndag.

- Normalt skulle inte 10 vilda hästar stoppa mig från att resa till ”Götelaborg” och vara med i Bingolotto, men nu gör en lätt förkylning att jag får stanna hemma och heja från TV-soffan. Världen är ur led. Men ser fram emot att vara med senare i år. Glad påsk och skål Bingolotto och Sverige!, säger Martin ”E-Type” Eriksson.

E-Type ersätts av Arvingarna som nyligen belönades med en Grammis tidigare i år.

Övriga artister och gäster på scen, i soffan och via länk är Eric Saade, Babben Larsson, Amanda Örtenhag, humorduon Ling och Östling

BingoLottos Påskspecial sänds i TV4, 12 kl. 18.00 i TV4

För mer information kontakta:
John Sarafian, PR-ansvarig, Bingolotto
john@sarafian@warnerbrosic.com