Arvingarna i BingoLotto

På söndag bjuder programledaren Rickard Olsson in Arvingarna till studion och husbandet leds av Mattias Bylund. Det blir dessutom extra mycket i bingo.

Arvingarna är närapå en institution i BingoLotto-sammanhang. De har uppträtt i programmet under ett otal tillfällen genom åren och första gången redan den 8 februari 1992 – blott 15 sändningar in i BingoLottos historia! Sedan dess har Arvingarna släppt 18 skivor och 2019 firar de 30 år tillsammans som band.

I skrivande stund river de av en egen krogshow för fulla hus på Kajskjul 8 i Göteborg. Sångaren Casper Janebrink kammade dessutom hem tävlingen Stjärnornas stjärna i TV4 i våras. Missa inte Arvingarna i BingoLottos Bingoyra på söndag.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 4 november kl. 18 i TV4.