Arvingarna i BingoLotto

På söndag bjuder programledaren Rickard Olsson in Arvingarna till studion och husbandet leds av Mattias Bylund. Det blir dessutom extra mycket i bingo.

Arvingarna är närapå en institution i BingoLotto-sammanhang. De har uppträtt i programmet under ett otal tillfällen genom åren och första gången redan den 8 februari 1992 – blott 15 sändningar in i BingoLottos historia! Sedan dess har Arvingarna släppt 18 skivor och 2019 firar de 30 år tillsammans som band.

I skrivande stund river de av en egen krogshow för fulla hus på Kajskjul 8 i Göteborg. Sångaren Casper Janebrink kammade dessutom hem tävlingen Stjärnornas stjärna i TV4 i våras. Missa inte Arvingarna i BingoLottos Bingoyra på söndag.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 4 november kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.