Arvingarna i BingoLotto

På söndag bjuder programledaren Rickard Olsson in Arvingarna till studion och husbandet leds av Mattias Bylund. Det blir dessutom extra mycket i bingo.

Arvingarna är närapå en institution i BingoLotto-sammanhang. De har uppträtt i programmet under ett otal tillfällen genom åren och första gången redan den 8 februari 1992 – blott 15 sändningar in i BingoLottos historia! Sedan dess har Arvingarna släppt 18 skivor och 2019 firar de 30 år tillsammans som band.

I skrivande stund river de av en egen krogshow för fulla hus på Kajskjul 8 i Göteborg. Sångaren Casper Janebrink kammade dessutom hem tävlingen Stjärnornas stjärna i TV4 i våras. Missa inte Arvingarna i BingoLottos Bingoyra på söndag.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 4 november kl. 18 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.