Barbados i BingoLotto

På söndag gästar dansbandet Barbados BingoLotto. Dessutom kommer minnesmästaren Jonas von Essen och visar prov på sitt minne utöver det vanliga. Mattias Bylund leder husbandet och Agneta Sjödin är programledare.

Barbados bildades på musikgymnasiet i Göteborg 1992 med välkände Magnus Carlsson på sång, men sedan 2007 är det Björn Lagerström som står vid mikrofonen. Bandet har släppt tolv studioalbum och medverkat i Melodifestivalen fyra gånger.

Jonas von Essen är en framgångsrik svensk minnesatlet. Han är tvåfaldig världsmästare i minne och kan lägga tusentals siffror, spelkort och faktauppgifter på minnet snabbare än vad man skulle tro var möjligt.

BingoLotto – Söndag 18 mars kl. 18 i TV4.