Beijer Hockey Games flyttar in i Ericsson Globe

Förra säsongen spelades Beijer Hockey Games på Hovet i Stockholm. Säsongen 2019/2020 flyttar turneringen in i Ericsson Globe och Tre Kronor tar emot Tjeckien, Ryssland och Finland på hemmaplan den 6–9 februari.

- Det känns otroligt roligt att arrangera Beijer Hockey Games i Ericsson Globe. När Tre Kronor tog emot Ryssland i maj blev det en ordentlig folkfest och ett riktigt bra evenemang för både familjer, föreningar och supportrar, säger Jesper Björck, Marknadsansvarig på Svenska Ishockeyförbundet.

Biljetter till Beijer Hockey Games släpps den 25 oktober.

EURO HOCKEY TOUR

6-9/2 2020. Beijer Hockey Games i Ericsson Globe, Stockholm, Sverige, och Finland, spelort ej klar - TV-sändningar i SVT

Torsdagen den 6 februari

6/2 tid ej klar Finland-Ryssland, Spelort ej klar, Finland