Beijer Hockey Games spelas i Hovet, Stockholm – biljettsläpp 7 december

Beijer Hockey Games spelas i Hovet, Stockholm, den 7-10 februari 2019. Biljetterna släpps klockan 10.00 fredagen den 7 december, håll utkik på www.swehockey.se

– Vi ser fram emot årets hemmaturnering som vi i år genomför med vår partner Beijer Byggmaterial som också är namnsponsor till turneringen som heter Beijer Hockey Games. Årets turnering spelas i februari och är en viktig avstämning inför vårens VM-turnering och en möjlighet för många av våra mest skickliga och lovande spelare att visa upp sig och mäta sig på hög internationell nivå.Beijer Hockey Games är också en viktig mötesplats för svensk ishockey och alla som är med och skapar Sveriges mest engagerande idrott, säger Olof Östblom, Svenska Ishockeyförbundets tävlingschef samt landslagschef för Tre Kronor och Damkronorna.
– Vi på Beijer ser mycket fram emot stämningen och årets svenska hockeyupplevelse på Hovet. Därför fyller vi varje dag en Beijerläktare under turneringen för att heja fram Tre Kronor. Vi passar även på att innan Sverige-Finland på söndagen dela ut priset för Beijers Eldsjäl för dem som bygger svensk barn- och ungdomshockey på riktigt. Detta kommer bli häftigt, säger Maria Knutsson, eventansvarig hos Beijer Byggmaterial.

7-10/2 2019. Beijer Hockey Games i Hovet, Stockholm, Sverige och Ryssland, spelort ej klar

Torsdagen den 7 februari 2019
7/2 matchtid ej klar Ryssland-Finland, spelort ej klar, Ryssland
7/2 klockan 19.00 Tjeckien-Sverige, Hovet, Stockholm, Sverige

Fredagen den 8 februari 2019
8/2 spelledig dag

Lördagen den 9 februari 2019
9/2 klockan 12.00 Finland-Tjeckien, Hovet, Stockholm, Sverige
9/2 klockan 15.30 Sverige-Ryssland, Hovet, Stockholm, Sverige

Söndagen den 10 februari 2019
10/2 klockan 12.00 Ryssland-Tjeckien, Hovet, Stockholm, Sverige
10/2 klockan 15.30 Sverige-Finland, Hovet, Stockholm, Sverige

Abonnera på våra pressmeddelanden.