Bermudabennys “Sparka & Spring” flyttar till Tippat.se

Henrik “Bermudabenny” Johansson driver sedan 2010 en av Sveriges största bettingbloggar Sparka & Spring. På sin blogg delar han med sig av nästintill allt som berör sportbetting, med fokus på framförallt analyser av Stryktipset. Henrik har tidigare skrivit under sina egen webbdomän, men numera hittar vi honom på Tippat.se.

Betting kräver inte bara att man är påläst om sporten eller sporterna man spelar på. Heller inte att man spelar på odds regelbundet. Detta är givetvis obligatoriskt, men för att maximera sina vinster måste man hålla sig uppdaterad på oddsmarknaden. Att hålla sig uppdaterad genom en bettingblogg är ett sätt att göra detta på. Då kan man lära sig värdefulla strategier som gör att ens nya bettingkarriär inte bara bli mer underhållande, men även mer vinstdrivande.

Vem är Henrik “Bermudabenny” Johansson?

Idag drivs en av Sveriges största bettingbloggar av Henrik Johansson, även kallad Bermudabenny, på Tippat. Här skriver Henrik om allt möjligt som berör bettingvärlden med framförallt stryktipsförslag med analyser av Stryktipset. Henrik har skrivit om stryktips och sportbetting sedan 2010, men då under domänerna sparkaochspring.wordpress.com samt sparkaochspring.com.

Bermudabenny kallar sin blogg för Sparka & Spring där namnet indikerar att han även skriver om heta singelmatcher inom framförallt fotboll. Han sammanfattar sin blogg under sin logo på sidan med tre slagord som alla startar med S: “Sport, spel, svordomar”. Detta säger mycket om vad man som läsare kan förvänta sig av bloggen. Den inkluderar det senaste inom sportvärlden, såväl som speltips och ett något oformellt, men underhållande, innehåll med svordomar.

Sparka & Spring har blivit utsedd till Sveriges bästa bettingblogg av Betsson.com. Att få en titel som denna av en av världens största spelbolag är stort. Det betyder också att man som läsare kan känna sig trygg med att vad Henry skriver om är sant.

Få betting- och stryktips via Sparka & Spring

Genom att läsa bloggar fokuserade på betting som Henriks kommer man lära sig strategier som hjälper en att bli en bättre better. Man kommer som småningom känna sig mer självsäker i takt med att man regelbundet läser olika tips. Detta allt eftersom man lär sig mer och mer för varje tips man tar del av. Många bettingbloggar som exempelvis Sparka & Spring granskar också olika bettingbolag och deras odds för att man bättre ska kunna maximera sina vinster. Då kan man ta del av de aktuella odds som finns tillgängliga och därmed hitta rätt bettingbolag att spela på odds med.

Men kom ihåg att bettingproffs bara är människor och inte några robotar. De gör också misstag och kan inte alltid ha rätt med sina förutsägelser. Bettingbloggar, precis som Henriks Sparka & Spring, är fantastiskt att läsa för den som vill hålla sig uppdaterat på allt som sker inom sport- och bettingvärlden. Det är dessutom ett underhållande sätt att göra det på! Kom dock ihåg att det fortfarande är viktigt att man läser tipsen med måtta och utvecklar sin egen spelstrategi under tiden. Kunskap är nyckeln till framgång, även när det kommer till världen inom betting.

Unik service ger goda elektrikeromdömen för Svenska Eljouren14.4.2021 07:00:00 CEST | Pressmeddelande

Svenska Eljouren startade som en renodlad eljour men det som gör elbolaget unikt är dess serviceinriktade elektriker som även ger fullt kundfokus för bokade uppdrag. Bland hushållen i Stockholm har tillgängliga och bokningsbara elektriker blivit en succé. Sedan starten i april 2020 har Svenska Eljouren hjälpt över 7000 kunder – med utmärkta omdömen och lysande kundrecensioner som resultat. Receptet är helt enkelt att erbjuda god service!