Betala inte mer än du behöver

Onlinehandeln ökar för varje år. Nya siffror visar att var fjärde svensk handlar online varje vecka. Det öppnar upp möjligheterna för en helt ny typ av handel där kunden alltid kan shoppa till låga och rabatterade priser. Rabattkoder finns nu mera endast ett klick bort till nästan alla butiker online.

Extra rabatt för dig som senior

För dig som är senior eller pensionär finns nu helt nya möjligheter att handla online till rabatterade priser. Hos Seniorbonus.se registrerar du som är 55+ dig kostnadsfritt på under en minut. Som medlem får du sedan tillgång till rabatter och erbjudanden hos hundratals olika butiker online. Medlemskapet är helt gratis och ger bara fördelar. Som pensionär kan det vara svårt att få pengar över, då är Seniorbonus.se den perfekta lösningen. Planerar du att genomföra ett köp online bör du alltid besöka Seniorbonus.se först för att få tillgång till lägre priser och större rabatter.

Enkelt att handla billigt

Prisjämförelser och rabattkoder är ett allt vanligare inslag i konsumenters köpvanor online. Idag är det en självklarhet att ha möjlighet att jämföra priser innan ett köp genomförs. Med hjälp av tjänster som Seniorbonus.se får konsumenten en lättöverskådlig bild av hundratals olika rabatter och erbjudanden inför ett köp online. Detta utan att behöva navigera omkring mellan flera olik webbutiker och leta efter olika erbjudanden. Här finns allt samlat på ett ställe för att de bästa priserna och butikerna online ska vara lättillgängliga för alla medlemmar. På det sättet får du som konsument mer pengar i plånboken och mer tid över till annat.

Vestergade 48H, 2 sal

Oväntad bransch upplever ökad försäljning8.7.2020 15:36:03 CESTPressmeddelande

Ekonomin går upp och ner, det har den alltid gjort. I bra tider med högkonjunktur kan ökad försäljning bana väg för växt och utveckling, det är helt naturligt. Men i sämre tider förväntas företagen att krympa, kanske till och med avskeda personal. Naturligt går också konsumtionen i samhället ner i sådana tider, men det finns också undantagsfall. Och dessa kan minst sagt vara mer eller mindre oväntade. Företagens utveckling är en återspegling av samhällets välmående Om den ekonomiska utvecklingen hade varit linjär och helt stabil hade sannolikt mångas liv sett mycket annorlunda ut än vad de gör. I verkligheten förändras ekonomin drastiskt ofta med dramatiska och plötsliga utsving. Det gör att företagens omsättning påverkas oavsett om ett företag säljer en mobil, en kondom, en hårfön, en dildo eller något helt annat. Alla produkter som blir producerade och sålda påverkas av ekonomin. I högkonjunkturer förväntas ofta räntan att vara högre. Det betyder att konsumenterna tjänar mer pengar p

Texas Instruments TI-82 Stats är gymnasieelevernas favoritgrafräknare30.6.2020 14:59:44 CESTPressmeddelande