Betala inte mer än du behöver

Onlinehandeln ökar för varje år. Nya siffror visar att var fjärde svensk handlar online varje vecka. Det öppnar upp möjligheterna för en helt ny typ av handel där kunden alltid kan shoppa till låga och rabatterade priser. Rabattkoder finns nu mera endast ett klick bort till nästan alla butiker online.

Extra rabatt för dig som senior

För dig som är senior eller pensionär finns nu helt nya möjligheter att handla online till rabatterade priser. Hos Seniorbonus.se registrerar du som är 55+ dig kostnadsfritt på under en minut. Som medlem får du sedan tillgång till rabatter och erbjudanden hos hundratals olika butiker online. Medlemskapet är helt gratis och ger bara fördelar. Som pensionär kan det vara svårt att få pengar över, då är Seniorbonus.se den perfekta lösningen. Planerar du att genomföra ett köp online bör du alltid besöka Seniorbonus.se först för att få tillgång till lägre priser och större rabatter.

Enkelt att handla billigt

Prisjämförelser och rabattkoder är ett allt vanligare inslag i konsumenters köpvanor online. Idag är det en självklarhet att ha möjlighet att jämföra priser innan ett köp genomförs. Med hjälp av tjänster som Seniorbonus.se får konsumenten en lättöverskådlig bild av hundratals olika rabatter och erbjudanden inför ett köp online. Detta utan att behöva navigera omkring mellan flera olik webbutiker och leta efter olika erbjudanden. Här finns allt samlat på ett ställe för att de bästa priserna och butikerna online ska vara lättillgängliga för alla medlemmar. På det sättet får du som konsument mer pengar i plånboken och mer tid över till annat.

Vad kostar en flyttstädning?14.10.2021 19:14:06 CEST | Pressmeddelande

Innan den gamla bostaden lämnas över till de som skall flytta in är det vanligt att en flyttstädning krävs. Vi har här tagit fram information om vad du behöver veta om priset för en flyttstädning och vad du mer bör tänka på innan du väljer firma. Tänk på att gärna skicka ut flera offerter till flera olika städfirmor för att få ett fördelaktigt pris. Läs gärna mer nedan för att få mer information om hur en prissättning görs och ifall du kan få ett billigare pris för din flyttstädning. Hur prissätts en flyttstädning? Det är inte alltid en självklarhet att veta vad du kan förvänta dig men här har vi tagit fram de allra viktigaste faktorerna som avgör priset. Hemstyling.se har tagit fram en priskalkylator som gör det väldigt enkelt att ta reda på kostnaden för just din kommande flyttstädning. När det kommer till bostaden är det först och främst storleken som spelar roll. Mindre bostäder som ligger på ungefär samma kvadratmeter brukar ligga på ungefär samma pris men när det kommer till stör

Gemenskap och samliv skapar bättre förutsättningar för ett bra förhållande1.10.2021 14:41:01 CEST | Pressmeddelande

Det senaste åren har präglats av distans- både i jobb och på hemmaplan. Ingen har kunnat träffa sina nära och kära som man gjorde förr. Det har påverkat flera och många har hittat nya som gamla kärlekar under denna ovissa tid. Till exempel kan vissa fått upp ögonen för sitt gamla tv-spel. Man har rotat igenom förrådet och funnit det gamla playstation 2 som man så ofta spelade på som ung. Andra kanske har hittat andra överraskningar som gamla barnkläder, en gammal dagbok, gamla sexleksaker eller sin borttappade gitarr.