Bibbel Babbel Bubbel - Babblarna Andra Musikalen

Dundersuccén med första musikalen och 431 spelade föreställningar får en uppföljare! Både Intiman i Stockholm och Lisebergsteatern i Göteborg får nu äntligen ett återbesök av barnens stora favoriter Babblarna.

2Entertain - part of Moment Group

En färgglad, bubblig, interaktiv, svängig och rolig föreställning med barnens stora favoriter Babblarna, Faffa, Vovvo och Klonk. Vi blandar språklek och svängig musik – och framför musikalen med tal, tecken, sång och dans.

Ni får träffa Babba som inte alls vill gå och lägga sig. Tillsammans med robotflickan Klonk vill Babba bygga en koja som de alla ska sova över i. Men Vovvo är busig och väcker Babblarna hela tiden. Barnen i publiken får dansa och sjunga med till både nya och gamla låtar; ”Bibbel Babbel Bubbel”, ”Stompalång Tut Pling Sång”, ”Första Låten” och många, många fler.

Idag släpps biljetterna - se speldatum nedan!
Intiman, Stockholm: 27-28 april samt 11-12 maj
Lisebergsteatern, Göteborg: 4-5 maj samt 25-26 maj
För mer info och biljetter - klicka här!

Kontakt 2Entertain:
Anna Andersson
Marknadsförare
Telefon: 0733-16 16 46

Speltid ca 40 min utan paus. Rekommenderas från 2 år, men yngre är givetvis välkomna. Alla måste ha en biljett, även om man sitter i sin förälders knä. Barnvagnar kan inte tas med in på teatern, så lämna dem gärna hemma.

Presenteras av 2Entertain & Mys Artisteri AB

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Delårsrapport 1 jan - 30 sep 2018: Notering på Nasdaq Stockholm genomförd och efter en period av hög tillväxt följer nu en konsolideringsfas26.10.2018 10:34Pressmeddelande

Inledningsvis, innan redogörelsen för tredje kvartalet, är vi stolta över att Moment Groups aktie sedan den 18 oktober handlas på Nasdaq Stockholm, Main Market. Det är en kvalitetsstämpel att koncernen numera återfinns på huvudlistan då en notering där föregås av en omfattande granskningsprocess. Dessutom ökar det möjligheterna för Moment Group att agera i marknaden och driva det fortsatta arbetet för att vara den ledande aktören som formar upplevelseindustrin – ”Shaping the experience industry”.