BingoLottos Nyårsbingo!

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Foto:Mathias Otterberg

Ett sprakande Nyårsbingo

Vinn in det nya året och ta chansen att bli miljonär i BingoLottos Nyårsbingo. Den perfekta avslutningen på året med sprudlande feststämning, gnistrande musik och massor av drömvinster och utlottningar.

Det blir en en magisk festkväll med artister, gäster och lekar. Vi bjuder på skratt och bingospel. Vad minns du av 2017 – vi bjuder på en underhållande frågesport där frågorna ställs på ett lättsamt sätt av Lotta Engberg till gästerna runt bordet.

Gäster i programmet är bland annat: Tomas Pettersson, Agneta Sjödin Elisabeth Andreassenoch Johan Östling. På scen uppträder Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins som är världskända för sin Youtube-kanal med fotbolls- och freestyletricks.

Det populära Miljonhjulet snurrar under hela nyårskvällen och i vinstpotten väntar 31 miljoner. Nyårsbingon är definitivt en möjlighet till mer bingo i livet!

Klaviaturkonnässören och värdinnan

Klaviaturkonnässör och kapellmästare för kvällen är den ojämförlige Mattias Bylund. Nyårsaftons bingodirigent och förtjusande värdinna är Lotta Engberg.

BingoLotto – Söndag 31 december kl. 20 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201823.12.2018 20:03Pressmeddelande

Bästa Uppesittaren sedan år 2000 och tredje bästa någonsin. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 52 miljoner kronor till svenskt föreningsliv så att barn, unga och alla andra kan få vara en del av en meningsfylld fritid och få känna gemenskap och trygghet! Och detta på en enda kväll. Andra spelbolag marknadsför brett att man bidrar med mindre pengar än så på hela året och då är det kanske lätt att glömma bort föreningarnas egna spelbolag Folkspel som bidrar med hela 170 miljoner kronor senaste året där det som bäst behövs.