BingoLottos Nyårsbingo!

Välkommen på nyårsfest! Lotta Engberg håller dig sällskap under nyårsafton med bingo, spännande artister och vinster för totalt 31 miljoner. Miljonhjulet snurrar hela kvällen och vi gästas av Tomas Pettersson, Agneta Sjödin, Elisabeth Andreassen, Johan Östling m.fl. Uppträder gör Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins.

Foto:Mathias Otterberg

Ett sprakande Nyårsbingo

Vinn in det nya året och ta chansen att bli miljonär i BingoLottos Nyårsbingo. Den perfekta avslutningen på året med sprudlande feststämning, gnistrande musik och massor av drömvinster och utlottningar.

Det blir en en magisk festkväll med artister, gäster och lekar. Vi bjuder på skratt och bingospel. Vad minns du av 2017 – vi bjuder på en underhållande frågesport där frågorna ställs på ett lättsamt sätt av Lotta Engberg till gästerna runt bordet.

Gäster i programmet är bland annat: Tomas Pettersson, Agneta Sjödin Elisabeth Andreassenoch Johan Östling. På scen uppträder Lasse Stefanz, Boris René, Peter, Bruno & Matilda, Jemima Hicintuka och Gunhild Carling. Dessutom kommer de svenska succétvillingarna SkillTwins som är världskända för sin Youtube-kanal med fotbolls- och freestyletricks.

Det populära Miljonhjulet snurrar under hela nyårskvällen och i vinstpotten väntar 31 miljoner. Nyårsbingon är definitivt en möjlighet till mer bingo i livet!

Klaviaturkonnässören och värdinnan

Klaviaturkonnässör och kapellmästare för kvällen är den ojämförlige Mattias Bylund. Nyårsaftons bingodirigent och förtjusande värdinna är Lotta Engberg.

BingoLotto – Söndag 31 december kl. 20 i TV4.