BingoLottos Nyårsbingo!

Fira tolvslaget i BingoLotto! Välkommen på nyårsfest med Rickard Olsson och Lotta Engberg – BingoLottos Nyårsbingo håller dig sällskap över tolvslaget med sprakande underhållning och spännande gäster. Vi får besök av Lasse Berghagen, Siw Carlsson, Ola Salo, Mariette, Robin Stjernberg, Lasse Stefanz, Maria Lundqvist och många fler.

Foto: Mathias Otterberg

Det blir en magisk festkväll med artister, gäster och underhållning – räkna med mycket skratt och härlig stämning rakt igenom hela nyårsafton.

Gäster i programmet är bland annat: Lasse Berghagen , Siw Carlsson, Gavin James, Ola Salo och Mariette, Anna Bergendahl, Robin Stjernberg, Theoz, Thomas Sjögren, Lasse Stefanz, Maria Lundqvist.

Programledare: Rickard Olsson.

BingoLottos Nyårsbingo – Söndag 31 december kl. 20.00 i TV4.

Foto: Mathias Otterberg
Foto: Sotarn
Foto: Ryan Jafarzadeh
Foto:TV4
Foto: Warner Music
Foto:Morgan Norman
Foto: TV4
Foto: Magnus Ragnvid
Foto:Anton Björkman

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.

Succé för BingoLottos Uppesittarkväll 23 december 201823.12.2018 20:03Pressmeddelande

Bästa Uppesittaren sedan år 2000 och tredje bästa någonsin. BingoLottos Uppesittarkväll gav mer än 52 miljoner kronor till svenskt föreningsliv så att barn, unga och alla andra kan få vara en del av en meningsfylld fritid och få känna gemenskap och trygghet! Och detta på en enda kväll. Andra spelbolag marknadsför brett att man bidrar med mindre pengar än så på hela året och då är det kanske lätt att glömma bort föreningarnas egna spelbolag Folkspel som bidrar med hela 170 miljoner kronor senaste året där det som bäst behövs.