BingoLottos Nyårsbingo!

Fira tolvslaget i BingoLotto! Välkommen på nyårsfest med Rickard Olsson och Lotta Engberg – BingoLottos Nyårsbingo håller dig sällskap över tolvslaget med sprakande underhållning och spännande gäster. Vi får besök av Lasse Berghagen, Siw Carlsson, Ola Salo, Mariette, Robin Stjernberg, Lasse Stefanz, Maria Lundqvist och många fler.

Foto: Mathias Otterberg

Det blir en magisk festkväll med artister, gäster och underhållning – räkna med mycket skratt och härlig stämning rakt igenom hela nyårsafton.

Gäster i programmet är bland annat: Lasse Berghagen , Siw Carlsson, Gavin James, Ola Salo och Mariette, Anna Bergendahl, Robin Stjernberg, Theoz, Thomas Sjögren, Lasse Stefanz, Maria Lundqvist.

Programledare: Rickard Olsson.

BingoLottos Nyårsbingo – Söndag 31 december kl. 20.00 i TV4.

Foto: Mathias Otterberg
Foto: Sotarn