Bingolottos säsongspremiär

I Bingolottos säsongspremiär gästas Rickard Olsson av Vikingarna, denna gång tillsammans med Christer Sjögren! Dessutom lanseras även ett nytt finalspel där chansen finns att snurra hem fyra miljoner kronor!

BingoLottos säsongspremiär den 25 augusti 2019 kl. 18.00 i TV4

Foto:Peter Knutson

Top Cats I BingoLotto24.10.2019 15:50:17 CESTPressmeddelande

I en genre där spelglädje utgör den innersta kärnan, uppvisar dessa unga värmlänningar idealet. Med fyndig komik, outtröttlig energi och precisa luftsparkar pumpar man syrerikt blod in i rockabilly-traditionen. Med stor musikalitet förenar Top Cats en melodiös popkänsla med klassisk rock’n’roll och rockabilly. Den medryckande effekten av denna kombination får du möjlighet att uppleva då bandet gästar BingoLotto den 27/10, kl 18 i TV4. Slå en dubbelknut på dansskorna och sjung upp, noga och väl, för nu blir det fart och fläkt!

Nordman i BingoLotto17.10.2019 16:33:40 CESTPressmeddelande

Få artister på den svenska musikscenen förfogar över en lika gripande karisma, och ett lika dubbelbottnat djup i rösten, som Håkan Hemlin. Få dansar lika lätt med fingrarna över nyckelharpan, och skapar lika levande musik, som Mats Wester. Tillsammans utgör de musikduon Nordman. Mystiken förtrollar. Deras unika begåvning, likaså. Söndagen den 20/10, kl. 18.00 i TV4, gästar duon BingoLotto. Oemotståndlig scennärvaro utlovas. Detta vill du inte missa!

Claes-Göran Hederström i Bingolotto9.10.2019 15:43:01 CESTPressmeddelande

Gammal kärlek rostar aldrig. Än mindre svenska folkets outtröttliga kärlek till kultikonen Claes-Göran Hederström. Och att ta emot epitetet kultikon är enligt Claes-Göran själv ingen konst – det är bara att sjunga samma låt i 47 år, menar han. Det börjar verka som att teorin stämmer, banne mej. Söndagen den 13 oktober, kl. 18.00 i TV4, tar Claes-Göran plats på BingoLottos scen – kanske med ambitionen att intyga om just detta.