Black is back på Specsavers med den nya kollektionen Black Collection

Specsavers lanserar en kollektion helt i svart inför höst/vinter 2019. Kollektionen Black Collection innehåller tolv glasögonbågar och finns nu i butik.

Ett par eleganta bågar fulländar vilken outfit som helst.

Svarta bågar har alltid varit populära och kommer förmodligen alltid att vara det. Därför lanserar nu Specsavers en kollektion helt i svart med bågar som är lätta att kombinera med varje outfit. Black Collection innehåller en mix av helsvarta bågar med olika stilar, några med detaljer i färg för ett mjukare uttryck och är ett urval från Specsavers egna märken och sortiment.

Alla bågar finns att välja som slipade solglasögon och med olika toningar på glas i Specsavers alla butiker.

Specsavers – en av Sveriges bästa arbetsplatser21.4.2020 15:56:27 CESTPressmeddelande

Specsavers rankas högt i ”Great Place to Works” årliga medarbetarundersökning som uppmärksammar ”Sveriges Bästa Arbetsplatser”. – Att dagligen få jobba med att bidra till bättre ögonhälsa i en entreprenöriell kultur där alla medarbetare möts med respekt och mår bra på sin arbetsplats är nyckeln till framgång, säger Jennie Widell, HR-chef på Specsavers. Bakom utmärkelsen ”Sveriges bästa arbetsplatser”står stiftelsen Great Place To Work som årligen genomför en omfattande medarbetarundersökning - och i år får Specsavers en topplacering i den prestigefulla arbetsplatsstudien.