ROPA & BOARDA

BOARDA lanserar nya digitala paket för företagsledningar och styrelser

Nu lanserar vi 16 nya skräddarsydda digitala paket för ledningar och styrelser i kapitalmarknaden. Digitaltjänsten är personlig, strukturerad och användarvänlig, nästan som att ha en egen rådgivare.

Pressbild BOARDA

Det är svårare att driva tillväxtagendan och utveckla företag och organisation under pandemin. Administrationen rullar på i videomötena, men hur går det med utvecklingen och det löpande förbättringsarbetet? Nu lanserar vi 16 nya paket med skräddarsydda digitaltjänster för att hjälpa företagsledningar och styrelser att utveckla affären, hantera riskerna och arbeta med kapitalmarknadsrelationerna på ett proaktivt sätt, digitalt och superaktuellt såklart”,  kommenterar Jenny Rosberg, grundare av ROPA & BOARDA.

Vi har kapitalmarknadens perspektiv på vår digitala rådgivning som är personlig, strukturerad och användarvänlig. Här hittar du allt du behöver för att bli framgångsrik i kapitalmarknaden: ledningens och styrelsen strategiska framåtlutade, såväl som den bakåtlutade agendan med riskhantering, intern kontroll och bolagsstyrning. Även finansiell rapportering och informationsgivning finns tillgänglig för bolagen som är noterade.

“Vilken är din bästa digitala upplevelse som företagsledare? Det var där vi började. Nu hittar du 16 paket i vår onlinesortiment på boarda.se. Här hittar du verktygslådan för dig och ditt team, välj mellan prenumeration eller projekt, för att bli framgångsrik i kapitalmarknaden. Vi har nu mer än 100 avsnitt live audio/video, dokumentation, vägledning och checklistor”, kommenterar Jenny Rosberg, grundare av ROPA & BOARDA.

På  BOARDA arbetar vi med kunddriven utveckling och gör lösningarna tillgängliga för alla. Vilket jobb behöver du får gjort? Mer information på BOARDA.se - digital rådgivning från ROPA.

Vad händer på BOARDA?
Fler videor

Pressbild BOARDA

ROPA & BOARDA
Åsögatan 166, 5 tr ROPA

BOARDA.se är ROPA digitala plattform för rådgivning. Digitaltjänsten går att använda på alla olika typer av enheter dvs. mac, pc, mobiler och paddor. Bastjänsten året runt för företagsledning och styrelse i kapitalmarknaden innehåller mer än 100 avsnitt live audio/video, vägledning, checklistor, mallar och dokumentation. BOARDA är stolt digital partner till Spotlight Stock Market och SSE Business Lab, grundades och drivs av ROPA & BOARDA med Jenny Rosberg.