Booking in Sweden AB

Bookingsweden.se och Novasol blir partners

Boendebokningssajten Bookingsweden.se och stugförmedlaren Novasol har startat ett samarbete. Det innebär att de som bokar sitt boende via bookingsweden.se har direkt tillgång till alla Novasols stugor i Sverige.

- Det här är ett stort och viktigt steg för bookingsweden.se. Genom samarbetet kan våra kunder välja och vraka bland ca 3 000 stugor i Sverige. Det tillsammans med hotellen som vi förmedlar förstärker vår position och långsiktiga målbild för Sverigemarknaden, säger VD på bookingsweden.se, Björn Mortensen.

Novasols VD Thorbjörn Fredman är inne på samma spår.

- Vi behöver synas i fler kanaler för att kunna ge våra kunder, stugägarna, mesta möjliga utbud. Att ha bookingsweden.se som partner känns mycket givande. Vi ser fram emot ett lyckosamt år för Novasol.

Booking in Sweden AB

Var ska du sova i natt? Bookingsweden.se är en svensk bokningstjänst för svenska hotell och boenden. Betala med faktura eller kort via Klarna. Enkelt och tryggt.

Följ Booking in Sweden AB

Senaste pressmeddelandena från Booking in Sweden AB