Boris René i Bingolotto

På söndag bjuder Agneta Sjödin in artisten Boris René och husbandet SoulMates från Örebro. Dessutom gästar kocken Jessica Frej som ordnar med påskmat under programmet.

Boris René är en svensk musiker och före detta fotbollsspelare som fick sitt genombrott i Melodifestivalen 2016. Samma år lade han fotbollsskorna på hyllan för att satsa på musiken fullt ut. Han tävlade även i Melodifestivalen 2017 med låten Her Kiss. På söndag får vi se honom i BingoLotto.

Den svenska kocken och kokboksförfattare Jessica Frej deltog år 2011 i första säsongen av matlagningsprogrammet Sveriges Mästerkock på TV4, där hon kom på femte plats. Därefter har Frej synts regelbundet som tv-kock i Nyhetsmorgon och är även tidningen Amelias matprofil, med medverkan i varje tryckt nummer och en egen matblogg. På söndag fixar Jessica påskmaten i BingoLotto.

SoulMates är husband i BingoLotto på söndag. Bandet består av rutinerade musiker som har sin bas i Örebro och har umgåtts och spelat tillsammans i olika konstellationer sedan många år tillbaka. De är efterfrågade sångare och musiker i både jazz- och soulkretsar liksom i gospelsammanhang, med en rad meriter från  turnéer i Sverige, Europa och USA.

Agneta Sjödin är programledare och Mattias Bylund är kapellmästare

BingoLotto – söndag 25 mars kl. 18:00 i TV4