Brandapp ska förhindra skogsbränder

Skogsbränderna har ökat de senaste åren och många gånger är orsaken det mänskliga beteendet. Nu har MSB vidareutvecklat appen "Brandrisk Ute" för att förhindra att skogsbränder uppstår.

Foto av Eric Sanman från Pexels.

Foto av Eric Sanman från Pexels.

Consid är ett av Sveriges snabbast växande företag som erbjuder konsulttjänster inom IT, management och digital marknadsföring. Företaget har kontor i Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Norrköping, Linköping, Nyköping, Göteborg, Halmstad, Malmö, Helsingborg, Karlshamn, Karlskrona, Kalmar, Ljungby, Värnamo, Växjö, Jönköping, Borås, Karlstad, Gävle och Sundsvall. Consid startades 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell och har idag över 1 000 anställda och omsätter över en miljard kronor. Läs mer på www.consid.se.

Digital transformation, Mobilitet och apputveckling, Marknadsföring och kommunikation,

Digitala tjänster, e-handel & plattformar och Utbildningar.