BRF Kaptenen i Kalmar väljer Axcell

Bostadsrättsföreningen Kaptenen i Kalmar har tecknat avtal med Axcell Fastighetspartner om yttre fastighetsskötsel, lokalvård i trapphus samt teknisk och ekonomisk förvaltning.

BRF Kaptenen i Kalmar

Föreningen består av 31 lägenheter, från 1:or till 4:or. Huset, som är nyproducerat, byggdes av APP Properties och hade inflytt 27 augusti 2021. Samma dag tog Axcell över ansvaret för driften.

BRF Kaptenen i Kalmar
BRF Kaptenen i Kalmar. Foto: APP Properties

Axcell Fastighetspartner är en heltäckande leverantör av tjänster inom fastighetsförvaltning. Vi levererar tjänster till kommersiella, offentliga och privata fastighetsägare samt bostadsrättsföreningar. Vi är personliga och nytänkande och vårt mål är alltid att skapa ett lönsamt fastighetsägande med nöjda hyresgäster för våra kunder. Axcell finns på totalt 16 orter i södra Sverige samt i Luleå och Örnsköldsvik.