Bröderna Norberg och Mollie Minott i BingoLotto

Mollie Minott - Foto: Linnea Lindén, Emil och Daniel Norberg - Foto: Fotoscenen

I söndagens BingoLotto gästar Annika Andersson från Spånarna, Youtube-stjärnorna Daniel Norberg – bröderna bakom BingoLotto-låten ”Bingo! Bingo! Bingo!” – och Mollie Minott från Idol. Kvällens kapellmästare är Robert Wells och programledare, som vanligt, Ingvar Oldsberg.

Annika Andersson, bröderna Norberg och Mollie Minott

Populära Spånarna har skämt bort oss med fyndigheter och ”spåningar” under den gångna säsongen. Ikväll håller Annika Andersson på egen hand fanan högt och delar med sig av funderingar och klurigheter under programmets gång.

Daniel Norberg gjorde succé under BingoLottos 25-årsjubileum med sin egenkomponerade låt ”Bingo! Bingo! Bingo!”. Daniel medverkade och uppträdde dessutom tillsammans med brodern Emil under BingoLottos Uppesittarkväll. På söndag är bröderna tillbaka och lär säkerligen framföra hitlåten ännu en gång.

För tre år sedan gick Mollie Minott till Idolfinal i Globen. Hon medverkade i Sveriges största turné Diggiloo, hon syntes frekvent i TV och blev folkkär. Sedan vi sist hörde ifrån henne har hon investerat i en studio och tagit ett break från offentligheten för att skriva och spela in sina egna låtar. Nu är hon tillbaka. I BingoLotto på söndag får vi höra nya låten ”Mama”.

Husbandet leds av Robert Wells och kvällens programledare är Ingvar Oldsberg.

BingoLotto – Söndag 28 maj OBS! Pga Elitloppet sänds programmet kl. 18.00-18.30 i Sjuan och kl. 18.30-20.00 i TV4.