BYGG.se lanserar ett smartare sätt att hitta rätt hus bland Sveriges alla hustillverkare

Den nya söktjänsten från BYGG.se gör det lättare att hitta rätt bland tusentals husmodeller vid planer på att bygga nytt. Söktjänsten innebär ett snabbare sätt för kunder att finna rätt hustillverkare och ger även byggföretag och tillverkare möjligheter att indexera sina produkter och tjänster.

BYGG.se satsar på att bli den främsta söktjänsten för den som söker byggföretag, hustillverkare eller tillverkare av inredning till bland annat kök och badrum. Efter ett ägarbyte lanserades den första versionen av nya BYGG.se i slutet av april i år, med flera intressanta uppdateringar som väntar runt hörnet.

Redan idag finns möjligheten att söka bland över 2700 husmodeller, som villor, attefallshus, garage och fritidshus, där besökaren med hjälp av smarta sökfilter kan sortera fram ett hus av passande storlek, stil, planlösning och funktion.

- Vi kommer under 2020 utveckla våra söktjänster för att köpare, tillverkare och leverantörer på ett enklare och snabbare sätt ska kunna finna varandra. Vi har intentionen att bli den mest värdefulla jämförelsetjänsten inom bygg och inredning, med en inriktning mot kunder som önskar en tekniskt smart lösning för att snabbare komma i kontakt med passande företag, säger Anders Lindsborg, grundare och VD.

- Tanken är att skapa en portal där vi samlar allt man kan behöva både som erfaren i branschen och total nybörjare, då att anta ett projekt som att bygga nytt hus annars lätt kan kännas övermäktigt och tidskrävande. Vi vill göra det enklare för alla att bygga om och bygga nytt.

Förutom att vara en söktjänst för hus och hustillverkare listar BYGG.se även byggföretag och leverantörer av inredning och byggvaror i hela landet, samt skapar guider för att underlätta byggprocesser och inköp av material.

För mer information, vänligen kontakta:

Anders Lindsborg, grundare och VD, tel 073 438 18 16, anders@bygg.se

Företagens IT säkerhet är mer hotad än någonsin när personal i större utsträckning jobbar hemma10.7.2020 13:13:06 CESTPressmeddelande

Många företag saknar helt eller delvis skydd mot den ökade storm av cyber-angrepp som organisationer utsätts för i skuggan av Covid-19 pandemin. Bristande kontroll då många anställda arbetar på distans, i kombination med förändringar i anställdas beteende när de jobbar hemma, bidrar till den ökade digitala säkerhetsutmaning som företag står inför just nu.