Camilla Hedström i BingoLotto

I årets upplaga av "Talang" imponerade hon stort på såväl juryn som publiken och tog sig ända till final – och med en otrolig karisma och stämband av guld är framgångssagan garanterat bara påbörjad för den jazzande projektledaren.På söndag den 10 april gästar Camilla BingoLotto!

Malena Ernman & Philip Jalmelid i Bingolotto12.5.2022 17:04:09 CEST | Pressmeddelande

Med sina enastående röster har både Malena Ernman och Philip Jalmelid en förmåga att fullständigt trollbinda sin publik. Malena är sedan länge etablerad som en av Operasveriges största stjärnor, medan Philip ständigt briljerar i de största av succémusikaler. I sommar är Malena och Philip aktuella med finalföreställningarna av den hyllade uppsättningen ”Så som i Himmelen”. Den 15 maj gästar de BingoLotto!