Canadian Natural Resources Limited Reports Voting Results at Annual General Meeting

CALGARY, Alberta, May  07, 2018  (GLOBE NEWSWIRE) -- Canadian Natural held its Annual General Meeting of the Shareholders on May 3, 2018. The result of the vote by shareholders for each resolution is reported below.

1.  The election of the following nominees as directors of the Corporation for the ensuing year or until their successors are elected or appointed.
  Votes For Votes Withheld

20,414,818
2.27%

Votes For Votes Withheld
2.  The appointment of PricewaterhouseCoopers LLP as auditors of the Corporation for the ensuing year and to authorize the Audit Committee of the Board of Directors to fix their remuneration. 891,788,155
97.79%

20,124,257
2.21%

Votes For Votes Against
3.  The Corporation's approach to executive compensation. 852,665,801
94.89%

45,884,811
5.11%

Canadian Natural is a senior oil and natural gas production company, with continuing operations in its core areas located in Western Canada, the U.K. portion of the North Sea and Offshore Africa.

CANADIAN NATURAL RESOURCES LIMITED
2100, 855 - 2nd Street S.W. Calgary, Alberta, T2P4J8
Phone: 403-517-7777  Email: ir@cnrl.com
www.cnrl.com

STEVE W. LAUT
Executive Vice-Chairman

TIM S. MCKAY
President

COREY B. BIEBER
Chief Financial Officer and Senior Vice-President, Finance

MARK A. STAINTHORPE
Vice-President, Finance - Capital Markets

Trading Symbol - CNQ
Toronto Stock Exchange
New York Stock Exchange

Source: Canadian Natural Resources Limited via Globenewswire

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

Inbjudan – SEB:s resultat för det andra kvartalet 20201.7.2020 14:19:00 CESTPressmeddelande

Onsdagen den 15 juli, cirka klockan 07.00, offentliggörs SEB:s resultat för det andra kvartalet 2020. Dessutom kommer presentationsmaterial och ”Fact Book” att finnas tillgängliga på sebgroup.com/sv/ir. I samband med kommunikén inbjuds till följande informationstillfälle. Givet rådande omständigheter arrangeras resultatpresentationen i form av en telefonkonferens. Telefonkonferens Tid: 09.30 Johan Torgeby, Verkställande direktör och koncernchef, och Masih Yazdi, Ekonomi- och finansdirektör, presenterar och kommenterar resultatet. Därefter blir det tillfälle att ställa frågor till Johan Torgeby, Masih Yazdi och Christoffer Geijer, chef för Investor Relations. Media kan följa presentationen i direktsändning på sebgroup.com/sv/ir, där den också kommer att finnas tillgänglig i efterhand. Presentationen hålls på engelska. Analytiker som vill delta kan ringa 08-506 921 85, och ange konferens-id: 6967887, minst 10 minuter innan konferensen börjar. För media finns det möjlighet att boka telefo

DEN PARTIELLA DELNINGEN AV METSO OCH SOLIDIUMS AVYTTRING AV NELES AKTIER TILL VALMET HAR FULLBORDATS1.7.2020 13:04:23 CESTPressmeddelande