Carl Bildt och Benjamin Dousa besöker Linköping

I morgon, torsdagen den 6 september 2018, besöker Sveriges tidigare utrikes- och statsminister Carl Bildt och Moderata ungdomsförbundets ordförande Benjamin Dousa Moderaternas valstuga i Linköping för att träffa unga väljare.

Besöket är en del av en slutspurtsturné som Carl Bildt och Benjamin Dousa gör tillsammans. De har redan besökt Uppsala universitet och kommer också att besöka KTH i Stockholm senare under veckan.

I anslutning till besöket finns tid för intervjuer.

Tid: Kl. 16.15 – 17.00, i morgon, torsdagen den 6 september 2018.

Plats: Moderaternas valstuga, Trädgårdstorget.

Föranmälan krävs och görs till William Elofsson, william.elofsson@moderaterna.se

Välkomna!

Kontakt Carl Bildt: