Carl Bildt och Benjamin Dousa besöker Uppsala universitet

I morgon, onsdagen den 5 september 2018, besöker Sveriges tidigare utrikes- och statsminister Carl Bildt och Moderata ungdomsförbundets ordförande Benjamin Dousa Uppsala universitet för att hålla i en lunchföreläsning och en frågestund för studenter.

Besöket är en del av en slutspurtsturné som Carl Bildt och Benjamin Dousa gör tillsammans. De kommer också att besöka Linköping och KTH i Stockholm senare under veckan.

I anslutning till besöket finns tid för intervjuer.

Tid: Kl. 12.00 – 13.00, i morgon, onsdagen den 5 september 2018.
Plats: Hörsal IX, Universitetshuset.

Föranmälan krävs och görs till William Elofsson, william.elofsson@moderaterna.se

Välkomna!

Kontakt Carl Bildt: