Carl-Einar Häckner och Magnus Carlsson i BingoLotto

På söndag bjuder Rickard Olsson in trollkarlen Carl-Einar Häckner och folkkäre sångaren Magnus Carlsson till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund.

Magnus Carlsson och Carl-Einar Häckner

Magnus Carlsson är en av våra allra mest folkkära sångare med ett imponerande CV. Carlsson är känd från dansbandet Barbados, popgruppen Alcazar och numer som soloartist sedan 2005. Han har deltagit i Melodifestivalen vid åtta tillfällen, både i grupp och som soloartist. Han har släppt sju soloalbum inklusive tre julskivor.

Trollkarlen och komikern Carl-Einar Häckner har kittlat våra skrattmuskler och skämt bort oss med sina trollkonster i över tjugo år. Han fick sin första trollerilåda av mamma vid sex års ålder och började uppträda som trollkarl som tolvåring. Sedan dess har vi fått ta del av honom i ett otal antal film- och TV-serier, bejublade föreställningar och inte minst under tjugo år med sin egen varieté på Liseberg. På söndag möter ni Carl-Einar hos Rickard Olsson i BingoLotto.

Husbandet leds av Mattias Bylund programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 30 september kl. 18 i TV4.