Caroline af Ugglas i BingoLotto

På söndag gästas BingoLotto av sångerskan Caroline af Ugglas. Husbandet leds av Mattias Bylund och Rickard Olsson är programledare.

Sångerskan och konstnären Caroline af Ugglas är aktuell med ny musik. Den 21 september släpper Caroline det nya albumet ”Varför Därför” och bara ett par dagar senare står hon på BingoLottos scen och bjuder på smakprov från nya plattan.

Mångsysslaren af Ugglas har släppt musik i över 20 år och är en av våra mest folkkära artister. Meritlistan omfattar flertalet grammisnomineringar, konstutställningar och en karriär som både körledare och skodesigner.

Caroline har deltagit i Melodifestivalen vid tre tillfällen. 2007 med låten Tror på dig, 2009 slutade hon på andra plats med Snälla, snälla och 2013 tävlade hon med låten Hon har inte.

Mattias Bylund leder husbandet och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 23 september kl. 18 i TV4.

We Are Voice med Mölndals Kammarkör i Bingolotto11.12.2018 07:00Pressmeddelande

På söndag bjuder Rickard Olsson in We Are Voice med Mölndals Kammarkör till BingoLotto. Vännerna Martin Rolinski, Simon Ljungman och Fredrik Berglund kläckte idén om We Are Voice, en gemensam mötesplats för körmedlemmar och körledare som skulle underlätta kommunikation, interaktion och repetition. We Are Voice vill få fler människor att sjunga tillsammans och är en unik konsertupplevelse där alla på konserten är medverkande, ingen är publik utan alla interagerar med varandra. Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson. BingoLotto – Söndag 16 december kl. 18 i TV4.