Caroline af Ugglas i BingoLotto

På söndag gästas BingoLotto av sångerskan Caroline af Ugglas. Husbandet leds av Mattias Bylund och Rickard Olsson är programledare.

Sångerskan och konstnären Caroline af Ugglas är aktuell med ny musik. Den 21 september släpper Caroline det nya albumet ”Varför Därför” och bara ett par dagar senare står hon på BingoLottos scen och bjuder på smakprov från nya plattan.

Mångsysslaren af Ugglas har släppt musik i över 20 år och är en av våra mest folkkära artister. Meritlistan omfattar flertalet grammisnomineringar, konstutställningar och en karriär som både körledare och skodesigner.

Caroline har deltagit i Melodifestivalen vid tre tillfällen. 2007 med låten Tror på dig, 2009 slutade hon på andra plats med Snälla, snälla och 2013 tävlade hon med låten Hon har inte.

Mattias Bylund leder husbandet och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 23 september kl. 18 i TV4.

John Lundvik i BingoLotto15.1.2019 11:43:30Pressmeddelande

På söndag bjuder programledare Rickard Olsson in artisten och låtskrivaren John Lundvik till BingoLotto. Husbandet leds av Mattias Bylund. Artisten, sångaren och låtskrivaren John Lundvik fick han sitt stora genombrott 2010 efter att tillsammans med Jörgen Elofsson skrivit Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllopsgåva "When You Tell The World You're Mine". Låten framfördes av Björn Skifs och Agnes och kom att nå stora framgångar på Svensktoppen. John är aktuell med bidraget Too late for love i Melodifestivalen 2019. Rickard Olsson är kvällens programledare och BingoLottos husband leds av Mattias Bylund. BingoLotto – Söndag 20 januari kl. 18 i TV4.