Celebert besök på vRÅ!

Stjärnkocken Staffan Naess gästspelar på vRÅ!

Staffan som under senaste decenniet ansvarat för köken på Mathias Dahlgrens restauranger Matbaren och Matsalen på Grand Hotel i Stockholm kommer äntligen till vRÅ för att presentera en magisk 5-rätters meny. En meny som en hyllning till västkustens fantastiska skaldjur.

Staffans matlagning kännetecknas av en stor respekt för råvaran och dess naturliga smak, och han kommer att tolka restaurang vRÅ och deras koncept ”Sverige möter Japan” med nyfikenhet och glädje.

Staffan berättar att det hör till ovanligheterna att någon från Matbaren eller Matsalen tar uppdrag utanför huset så detta gästspel är ytterst ovanligt och välkommet. Vi är oerhört glada över att Staffan valt att göra ett av sina mer sällsynta gästspel hos just oss, säger Sofia B. Olsson, Head chef på vRÅ. Vi ser fram emot att få servera våra gäster en såväl finstämd som överraskande matupplevelse. Att vi kockar sedan får inspiration ur dessa gästspel är en ren bonus avslutar Sofia.

Gästspelet har begränsade platser så se till att boka ditt bord redan idag på webben för att vara säker på att få en plats. http://www.restaurangvra.se/

Eller via e-mail: boka@restaurangvra.se