Charlotte Perrelli i Bingolotto

På söndag gästas Bingolotto av Melodifestivalsaktuella Charlotte Perrelli. Charlotte kom till final Melodifestivalen med låten ”Still Young” vilken hon även kommer framföra på Bingolotto. Den 7 mars, kl. 18.00 i TV4

Foto:Mikael Kenta

Foto:Mikael Kenta

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto i TV4 med Casper och Agneta hela sommaren23.3.2021 12:00:00 CET | Pressmeddelande

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto med Casper och Agneta hela sommaren 30 år ska givetvis firas. Bland annat med direktsänd Midsommarbingo 25 juni och BingoLotto sommaren lång. Lotta Engberg och Stefan Odelberg tar med blomster i håret med oss på allt som den svenska midsommartraditionen bjuder. Casper Janebrink och Agneta Sjödin ser därefter till att hålla vår underbara och efterlängtade årstid levande i bästa västkustmiljö.