Chery stödjer global idrott och ansluter sig till Europa för att stödja fotboll

Det europeiska kvalet till fotbolls-VM inleddes den 24 mars 2022. Många landslag kommer att slåss om kvalet till VM 2022, bland annat Italien, Portugal, Sverige, Österrike, Tjeckien m.fl.

Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: https://www.businesswire.com/news/home/20220328005381/sv/

För att se det här innehållet från mms.businesswire.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Chileanska mästare i fotbollsligan 2021 (Photo: Business Wire)

Fotboll, som är en av de mest populära lagsporterna i världen, främjar andan av hårt arbete och mod, vilket gör fotboll till ett gemensamt språk i världen över ålders-, ras- och könsgränser, vilket stämmer väl överens med den kultur för fotbollsmärket som Chery har odlat runt om i världen i många år.

Chery har genom åren nära sammanvävt fotbollskultur med varumärkespositionering, företagskultur och socialt ansvarstagande. Chery har blandat fotbollens livfullhet och moderna kulturella attraktionskraft med sin unga och moderna varumärkespositionering genom konsekvent uppmärksamhet och investeringar. I Chile vann UC-laget (Club Deportivo Universidad Católica) 2021 det chilenska mästerskapet i fotbollsligan, vilket var UC-klubbens fjärde raka mästerskap i den chilenska ligan.

Förutom i Chile och Ecuador har Chery genomfört en rad marknadsföringsinsatser inom sport i Brasilien, Ryssland, Argentina, Costa Rica och andra fotbollsgalna länder. Enligt uppgifter kommer Chery Auto Sveriges och Portugals sociala Facebook-plattformar att inom en snar framtid anordna en frågesport där man kan vinna presenter för att få kontakt, engagera sig och etablera en förbindelse med fotbollsfans över hela världen. Titta på följande webbplatser för mer information:

Facebook:Chery Sverige

Länk: https://www.facebook.com/Chery-Sweden-104243025377090

Kontaktpersoner:
Ao Cao
E-post:caoao@mychery.com
Tel:+86-17327941197

HCL and UNLEASH Partner to Develop Solutions for Aquatic Ecosystem Conservation20.5.2022 17:59:00 CEST | Press release

HCL Group and UNLEASH, a global innovation program for the UN Sustainable Development Goals (SDGs), announced a year-long collaboration to mobilize youth and develop innovative solutions to promote aquatic ecosystem conservation. These solutions will aim to tackle challenges from Source (mountains & glaciers) to Sink (oceans and seas) and their links to terrestrial ecosystems. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20220520005178/en/ Nature and ocean conservation play a critical role in our survival. Terrestrial and aquatic ecosystems provide us with food, water, oxygen, energy, and medicines. They regulate our climate, provide pollination to crops, and reduce the impact of natural hazards. Despite the vital importance of our planet’s ecosystems, we are experiencing a human-caused deterioration of our natural habitats: human activity has altered almost 75% of the Earth’s terrestrial surface, squeezing wildlife and natu

Tecnotree utses till Årets förändringsskapare av Helsingforsbörsens stiftelse20.5.2022 17:24:00 CEST | Pressmeddelande

Tecnotree, en teknikleverantör från Esbo, utses till Årets förändringsskapare. Företaget har bidragit till att leverera europeisk-finsk innovation för att driva på tillväxten i framväxande marknader. Dess 5G-färdiga digitala produkter och lösningar, som har tagits väl emot globalt i Europa, Latinamerika, Mellanöstern, Afrika samt Asien och Stillahavsområdet, är avgörande för att ge telekomsektorn och dess kunder avancerad digital kapacitetstillgång till viktiga digitala tjänster över hela världen inom hälso- och sjukvård, utbildning och betalningstjänster. Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: https://www.businesswire.com/news/home/20220518005762/sv/ Tecnotree Padma Ravichander and Minna Heusala of the Stock Exchange Foundation at the Stock Exchange Gala on May 17, 2022. Picture taken by Tuomas Pietinen. (Photo: Business Wire) ”Förändring och omvandling utgör själva kärnan i vår verksamhet. Under det senaste decenniet har vi infört en intern kult

PPG Showcases Innovations in Paints, Coatings, Specialty Materials That Enhance Sustainability, Efficiency, Mobility20.5.2022 14:00:00 CEST | Press release