Christina Lindberg och TT Grace i BingoLotto

På söndag bjuder Rickard Olsson in country- och dansbandssångerskan Christina Lindberg till programmet. Dessutom uppträder TT Grace och husbandet leds av Mattias Bylund.

Den svenska country- och dansbandssångerska Christina Lindberg är inte minst känd genom sitt samarbete med dansbandet Lasse Stefanz. Den välkända låten De sista ljuva åren låg på Svensktoppen i hela 65 veckor. Christina har givit ut ett halvdussin album genom åren och en rad singlar. Hon har haft eget dansband, Christina Lindbergs orkester, och numer turnerar Christina som soloartist.

TT-Grace spelar smittande glad doowop rockabilly. Svängig och glad musik med mycket kör och falsettsång. Dessa charmiga unga grabbar från Stockholm har funnits som band i drygt 10 år och när TT Grace uppträder är det 50-talsrock, långa polisonger och brylkräm som gäller. På söndag upplever du dem live i BingoLotto.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 11 november kl. 18 i TV4.