Cisco Announces June 2018 Events with the Financial Community

SAN JOSE, Calif., May 30, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Cisco (NASDAQ:CSCO) today announced that it will participate in the following conferences with the financial community during the month of June.  These sessions will be webcast.  Interested parties can view these events on Cisco's Investor Relations website at investor.cisco.com.

Bank of America Merrill Lynch 2018 Global Technology Conference
June 7, 2018
8:00 am PT / 11:00 am ET
San Francisco, CA
David Goeckeler, Executive VP and General Manager, Networking and Security Business

Nasdaq 38th Investor Program
June 12, 2018
11:15 am ET / 4:15 pm GMT
London, UK
Edwin Paalvast, SVP, EMEA

About Cisco

Cisco (NASDAQ:CSCO) is the worldwide technology leader that has been making the Internet work since 1984. Our people, products, and partners help society securely connect and seize tomorrow's digital opportunity today. Discover more at thenetwork.cisco.com and follow us on Twitter at @Cisco.

Cisco and the Cisco logo are trademarks or registered trademarks of Cisco and/or its affiliates in the U.S. and other countries.  A listing of Cisco's trademarks can be found at www.cisco.com/go/trademarks. Third-party trademarks mentioned are the property of their respective owners.  The use of the word partner does not imply a partnership relationship between Cisco and any other company.

RSS Feed for Cisco: http://newsroom.cisco.com/rss-feeds

Investor Relations Contact:
Marilyn Mora
Cisco
(408) 527-7452
marilmor@cisco.com

Press Contact:
Robyn Blum
Cisco
(408) 853-9848

Source: Cisco via Globenewswire

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

KALLELSE TILL ÅRSSTÄMMA I HOYLU AB (PUBL)26.5.2020 22:30:00 CESTPressmeddelande

KALLELSE TILL ÅRSSTÄMMA I HOYLU AB (PUBL) Aktieägarna i Hoylu AB (publ), org. nr 559084-6381 ("Bolaget") kallas härmed till Bolagets årsstämma torsdagen den 25 juni 2020, kl. 09.00 hos Eversheds Sutherland Advokatbyrå på Strandvägen 1 i Stockholm. Inregistrering inleds kl. 08.45. INFORMATION MED ANLEDNING AV COVID-19 Med anledning av COVID-19 kommer Bolaget att vidta vissa försiktighetsåtgärder inför årsstämman. För att minska risken för smittspridning kommer ingen förtäring eller dryck att erbjudas. Styrelsemedlemmar och Bolagets ledning kommer i möjligaste mån att närvara via elektronisk uppkoppling. Aktieägarna har möjlighet att närvara via ombud. DELTAGANDE En aktieägare som vill delta på årsstämman ska: vara införd i den av Euroclear Sweden AB förda aktieboken senast torsdagen den 18 juni 2020, och anmäla sitt deltagande senast torsdagen den 18 juni 2020, helst före kl. 16.00. Anmälan att delta på årsstämman ska ske via e-post till bolagsstamma@hoylu.com, via post till to Hoylu AB

Saniona meddelar utfall i optionsinlösen26.5.2020 18:15:00 CESTPressmeddelande