Clarion Hotel Post firar fyra festliga år

Idag för 4 år sedan invigdes Clarion Hotel Post med pompa och ståt med allt från fyrverkerier till Petter A. Stordalen spelandes på trummor i en gigantisk discokula. I folkmun har det blivit ett stadsmärke och kallas "Posthotellet". Nu firar hotellet med att bjuda in till kalas på fredag.

Fyra fantastiska funmakers
Kalaset startar kl. 16.00 den 29 januari och centreras runt en grandios säsongspremiär av den populära Post Work för alla som vill slappna av efter jobbet och njuta av en trevligt stund i värmen. Under kvällen kommer man uppleva och träffa världsartister som Rufus Wiena – kortmagiker och Richard Ljungman professionell balans- och cirkusartist, som utöver sina konster kommer bjuda på sockervadd. Med sin saxofon ackompanjerar Eric Arellano hotellets resident DJ Il Stefano och tillsammans river de av flera fina live-set.

- Vi är fantastiskt glada över att Clarion Hotel Post är den levande mötesplats och andra vardagsrum, för såväl tillresta som göteborgare, som vi hade ambitionen att skapa för fyra år sedan. Det ska vi fira ordentligt på fredag, säger Martin Wiholm, Food & Beverage Manager på Clarion Hotel Post.

Fredrikssons fyraårstårta
Vad är ett kalas utan tårta? Årets konditor 2013 - Patrik Fredriksson laddar upp med en välkomponerad tårta för de som är sugna på en bit. Självklart firas fyråaårskalaset med festliga erbjudanden som ett glas mousserande och tårta för 44 kr och en specialkomponerad 3-rätters meny för 444 kr i Norda Bar & Grill!

Varmt välkommen!