Dan Hylander & Raj Montana Band i BingoLotto

På söndag gästas Rickard Olsson av Dan Hylander & Raj Montana Band i BingoLotto och dessutom dyker Mollie Minott upp, känd från bl.a. Idol.

Dan Hylander & Raj Montana Band + Mollie Minott

Dan Hylander & Raj Montana Band är tillbaka efter ett uppehåll på över 30 år. I somras släppte de ett nytt album och gav sig åter ut på vägarna. När Dan & Co i år firar 40 år tillsammans släpps albumet ”Indigo”, bandets första nyskrivna studioalbum sedan 1984.

Raj Montana Band bildades av Dan Hylander 1978 och tillsammans har de gett ut klassiska album som ”Döende oskuld”, ”September” och ”Om änglar och sjakaler” med klassiska låtar som ”Höst”, ”Farväl till Katalonien” och ”Svart kaffe”. På gästar de Rickard Olsson i BingoLotto.

Mollie Minott deltog i Idol 2014 och slutade på en andraplats. Hon medverkande i Diggiloo-turnén sommaren 2015 och har släppt singlarna Take My Hand och Losing Myself Without You. Nu är hon högaktuell med nya singeln Mama.

Husbandet leds av Mattias Bylund och programledare är Rickard Olsson.

BingoLotto – Söndag 9 september kl. 18 i TV4.