Danny Saucedo gör stor succé med krogshowen ”NU!”. Och nu är det klart att showen fortsätter på Hamburger Börs även i höst!

2Entertain - Part of Moment Group

Med stående ovationer och lysande recensioner har Danny Saucedo givit begreppet ”dinner club show” en helt ny mening. Vårens föreställningar på Hamburger Börs är i de närmaste utsålda och nu är det klart att showen fortsätter på Hamburger Börs i höst, efter sommaruppehållet.

Danny firar ett decennium som artist i år och är idag en av de yngsta någonsin med egen show på anrika Hamburger Börs i Stockholm. Bakom succén med showen "NU!" står en hel ensemble av meriterade teammedlemmar - bland annat hittar vi Fredrik "Benke" Rydman som kreativ regissör, samt Martin Luuk som manusförfattare. Tillsammans har de skapat en helt unik och nyskapande show med fascinerande videoteknik, ljus- och ljudeffekter. Det är energi, musikalitet och mycket dans i spektakulär inramning. Men även intimt och nära, med mycket humor och självdistans.

Med sig på scen har Danny en 10 man stor ensemble som är några av Sveriges absolut bästa dansare och musiker.

Biljetter till höstens datum släpps nu på MÅNDAG 13/2 kl 10.00 via www.showtic.se

Höstens datum på Hamburger Börs:

14/9 Torsdag kl 21.00 NYPREMIÄR!
15/9 Fredag kl 21.00
26/10 Torsdag kl 21.00
27/10 Fredag kl 21.00
28/10 Lördag kl 21.00

”NU” presenteras av 2Entertain, i samarbete med Live Nation, Krall Entertainment och United Stage Artist.

Produktion
Exekutiv Producent Mikael Gordon-Solfors

Pressröster om "NU":

"Danny levererar en fullträff" - ++++ Aftonbladet

"Satan vad han kan dansa. Och sjunga" - Aftonbladet

"Proffsigt och imponerande " - ++++ Expressen

" Bombastisk show. Danny är som allra bäst" - Expressen

"Jag har aldrig sett något liknande " - Mix Megapol

För mer info eller kontakt med Danny hör av er till:
Helene Wigren PR & Beyond
Helene.wigren@prbeyond.se eller tel. 070-7527605

KLICKA HÄR FÖR ATT SE VIDEO MED DANNY

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 2 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Hamburg, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är noterat på Nasdaq Stockholm, Main Market.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, Intiman, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, STAR Bowling, Tickster, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

Delårsrapport 1 jan - 30 sep 2018: Notering på Nasdaq Stockholm genomförd och efter en period av hög tillväxt följer nu en konsolideringsfas26.10.2018 10:34Pressmeddelande

Inledningsvis, innan redogörelsen för tredje kvartalet, är vi stolta över att Moment Groups aktie sedan den 18 oktober handlas på Nasdaq Stockholm, Main Market. Det är en kvalitetsstämpel att koncernen numera återfinns på huvudlistan då en notering där föregås av en omfattande granskningsprocess. Dessutom ökar det möjligheterna för Moment Group att agera i marknaden och driva det fortsatta arbetet för att vara den ledande aktören som formar upplevelseindustrin – ”Shaping the experience industry”.