Danny Saucedo gör stor succé med krogshowen ”NU!”. Och nu är det klart att showen fortsätter på Hamburger Börs även i höst!

2Entertain - Part of Moment Group

Med stående ovationer och lysande recensioner har Danny Saucedo givit begreppet ”dinner club show” en helt ny mening. Vårens föreställningar på Hamburger Börs är i de närmaste utsålda och nu är det klart att showen fortsätter på Hamburger Börs i höst, efter sommaruppehållet.

Danny firar ett decennium som artist i år och är idag en av de yngsta någonsin med egen show på anrika Hamburger Börs i Stockholm. Bakom succén med showen "NU!" står en hel ensemble av meriterade teammedlemmar - bland annat hittar vi Fredrik "Benke" Rydman som kreativ regissör, samt Martin Luuk som manusförfattare. Tillsammans har de skapat en helt unik och nyskapande show med fascinerande videoteknik, ljus- och ljudeffekter. Det är energi, musikalitet och mycket dans i spektakulär inramning. Men även intimt och nära, med mycket humor och självdistans.

Med sig på scen har Danny en 10 man stor ensemble som är några av Sveriges absolut bästa dansare och musiker.

Biljetter till höstens datum släpps nu på MÅNDAG 13/2 kl 10.00 via www.showtic.se

Höstens datum på Hamburger Börs:

14/9 Torsdag kl 21.00 NYPREMIÄR!
15/9 Fredag kl 21.00
26/10 Torsdag kl 21.00
27/10 Fredag kl 21.00
28/10 Lördag kl 21.00

”NU” presenteras av 2Entertain, i samarbete med Live Nation, Krall Entertainment och United Stage Artist.

Produktion
Exekutiv Producent Mikael Gordon-Solfors

Pressröster om "NU":

"Danny levererar en fullträff" - ++++ Aftonbladet

"Satan vad han kan dansa. Och sjunga" - Aftonbladet

"Proffsigt och imponerande " - ++++ Expressen

" Bombastisk show. Danny är som allra bäst" - Expressen

"Jag har aldrig sett något liknande " - Mix Megapol

För mer info eller kontakt med Danny hör av er till:
Helene Wigren PR & Beyond
Helene.wigren@prbeyond.se eller tel. 070-7527605

KLICKA HÄR FÖR ATT SE VIDEO MED DANNY

Åvägen 17F

Moment Group är en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin i Norden. Inom koncernen skapas upplevelser för fler än 1,8 miljoner gäster varje år. Verksamheterna inom Moment Group bedrivs i tre affärsområden med kontor i Göteborg, Stockholm, Köpenhamn, Oslo, Falkenberg och Växjö. Moment Group är listat på First North Premier med FNCA Sweden som Certified Adviser.

Inom Moment Group återfinns följande bolag och varumärken: 2Entertain, Ballbreaker, China Teatern, Cirkusbygningen, Golden Hits, Hamburger Börs, Hansen, KPH Matbar, Kungsportshuset, Lisebergsteatern, Minnesota Communication, Oscarsteatern, Showtic.se, The Concept, Vallarnas friluftsteater, Wallmans, Wallmans Group

"Minns du mig?" - turnén slår försäljningsrekord och nu är det klart att turnén även kommer till Stockholm och Maximteatern15.12.2017 15:45Pressmeddelande

2Entertain - Part of Moment Group Relationskomedin MINNS DU MIG?- med Annika Andersson och Thomas Petersson i huvudrollerna - har gjort succé bland kritiker och publik under hösten på Lisebergsteatern. Den 20 november släpptes biljetterna till vårens Sverige-turné och efter bara tre dagar blev ett flertal föreställningar slutsålda och har fått kompenseras med extrainsatta föreställningar i flertalet städer. Nu kan det bekräftas att turnén förlängs och kommer avsluta sitt segertåg med sex föreställningar på Maximteatern i Stockholm i slutet på april. ”Publiken har uppenbarligen nåtts av snacket kring att det är en föreställning som absolut bör ses. Vi har släppt upp nästan alla möjliga dagar och speltider i nuläget och ligger ändå på över 70% beläggning redan nu. Vi försöker hitta så många möjligheter som möjligt att spela föreställningen och igår lyckades vi få till ett sista efterlängtat turnéstopp.” säger producenten Christoffer Bendixen, 2Entertain. ”Skrattfest med igenkänning, värm

Thomas Petersson i regi av Edward af Sillén tar komiska komedin ”DubbelTrubbel” till Krusenstiernska Teatern sommaren 2018!6.12.2017 13:45Pressmeddelande

Komiskt kaos på Krusenstiernska Teatern i Kalmar sommaren 2018! Thomas Petersson och Edward af Sillén kommer med prisvinnande farsklassiker ”DubbelTrubbel” till en av Sveriges vackraste sommarscener. Premiär äger rum den 28 juni och föreställningen spelas torsdagar- lördagar fram till den 28 juli 2018. Biljetterna släpps torsdag den 14 december.

TOMAS LEDIN ADDERAR EXTRA FÖRESTÄLLNINGAR I GÖTEBORG29.11.2017 06:00Pressmeddelande

2Entertain - Part of Moment Group Med hyllande recensioner och utsålda hus ända sedan premiären är SKARPT LÄGE en massiv succé! Just nu går showen på Cirkus i Stockholm och i vår är det dags för Göteborg och Rondo. Biljettförsäljningen i Göteborg går i rekordfart – nu släpps fler föreställningar och perioden på Rondo förlängs ända in i maj! Biljetter till extraföreställningarna i Göteborg släpps idag kl 9.00 på Showtic.se och Liseberg.se. "Höjer temperaturen till kokpunkten" Anders Nunstedt, Expressen 4/5 "En fullträff för Ledin" Jens Peterson, Aftonbladet 4/5 "Grym helkväll med Ledin!" Mix Megapol 4/5 Skarpt läge spelas nu i höst på Cirkus i Stockholm och har premiär i Göteborg den 18 januari där den spelas under hela våren. Föreställningen produceras av 2Entertain, Live Nation och Vicky Nöjesproduktion Presskontakt: Kim Halling - PR & Marketing Manager kim.halling@livenation.se 2Entertain producerar musikal, teater, show och konsert. Vi skapar specialbeställd underhållning, förmedlar